استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: دشمن با کمرنگ کردن تفکر بسیجی در بین جامعه می خواهد از این طریق به سایر اهداف شوم خود که همانا ساقط کردن نظام و تجزیه کشور است دست پیدا کند.
کد خبر: ۶۸۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ 21 November 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی  در همایش بزرگداشت شهدای بسیجی استان ایلام بسیج و بسیجیان را نماد روشن شهادت طلبی و پایبندی به رهنمودهای ولی فقیه ذکر کرد و اظهار داشت: بخش عمده ای از خدمات نظام مدیون و مرهون تلاش های بی وقفه و خودجوش بسیجیان در عرصه های مختلف است.

وی افزود: بسیج حاصل شکل گیری و حضور خودجوش اقشار مختلف مردم در صحنه های مختلف انقلاب است و نمونه بارز موفقیت بسیج در صحنه ها را می توان در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی برشمرد که حضور مردم در قالب بسیج موازنه جنگ را به سود انقلاب اسلامی تغییر داد.

وی با بیان اینکه اگر وحدت، همدلی، همفکری، عزت و قدرت ایران خدشه دار شود دشمنان به اهداف خود خواهند رسید، یادآور شد: باید با همراهی ملت و دولت و مسئولان مشکلات کنونی برطرف شود.

وی با اشاره به جایگاه والای خانواده های شهدا، تاکید کرد: همه مسئولان استان ایلام از جمله فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند تا حد امکان به مشکلات و نیازهای خانواده های شهدا و ایثارگران رسیدگی کنند و به دیدار آنها بروند.

در این آیین همچنین از سند سجلی سردار شهید غلام ملاحی فرمانده اطلاعات عملیات لشکر 11 امیرالمومنین(ع) رونمایی شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار