معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام از اتحادیه مرغداران استان خواست با توجه به فعالیت کشتارگاه مرغ استان با راه اندازی مراکز عرضه مستقیم گوشت در تنظیم قیمت پای کار باشند.
کد خبر: ۶۸۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 21 November 2018

به گزارش تابناک ایلام؛  ایوب درویشی در نشست ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: با توجه به راه اندازی کشتارگاه مرغ در ایلام و فعالیت این کشتارگاه باید مراکز عرضه مستقیم در سطح شهر ایجاد شود تا مردم بتوانند به گوشت مرغ با قیمت مناسب دسترسی پیدا کنند.

وی به مدیریت مناسب و برنامه ریزی برای توسعه افزایش تولید و همچنین عرضه مناسب و به موقع گوشت مرغ در سطح استان تاکید کرد.

معاون استاندار ایلام همچنین از مرغداران خواست با توجه به تکمیل کشتارگاه و راه اندازی خطوط مختلف آن برای توسعه صادرات مرغ به کشور عراق فعال تر عمل کنند.

درویشی به ایجاد مراکز عرضه مرغ و ماهی در نقاط مختلف شهر ایلام تاکید کرد و گفت: هرچه سریعتر باید این مراکز راه اندازی شود.

وی در ادامه این نشست به جابجایی صنوف آلاینده از شهر ایلام اشاره کرد و گفت: فرماندار ایلام باید بر آماده سازی، جابجایی ، ارتباط با صنوف و نظارت مستمر برای جابجایی صنوف به خارج از شهر اقدام لازم به عمل آورد.

در این نشست به راه اندازی بازارچه میدان میوه و تره بار در سطح شهر ایلام و نمایشگاه دائمی و موقت برای تنظیم بازار و کاهش قیمت ها نیز اشاره شد.

کشتارگاه مرغ ایلام بر اساس اعلام رییس اتحادیه مرغداران استان اکنون با ظرفیت 10 الی 15 تن در روز به کار خود ادامه می دهد و ظرفیت آن تا 90 تن در روز نیز قابل افزایش است.

بیش از 370 واحد مرغداری در استان ایلام فعالیت می کند که سالانه بیش از 50 هزار تن گوشت مرغ تولید می کنند که بخش اعظمی از آن به سایر استانها صادر می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار