کد خبر: ۶۸۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴ 21 November 2018

شهردار اردبیل در پیامی، فرا رسیدن هفته بسیج مستضعفین را به بسیجی های ولایت مدار اردبیل، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان، رزمندگان و راهیان این مسیر نورانی تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیر است:

هرساله پنجم آذرماه مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، عمق بینش و آینده نگری امام خمینی (ره) در لزوم بنا نهادن این نهاد مردمی برای حفظ امنیت و ثبات و صلابت ایران اسلامی در سالیان پیش روی را تبیین و مشخص تر می نماید.

بی تردید اندیشه والا و مکتب پویای بسیج بر همگان روشن بوده و ما نیز به نوبه ی خود در پاسداشت و ترویج این اندیشه و تفکر همواره تلاش خواهیم کرد.

بسیج امروز توانسته است با استفاده از تجربه بی بدیل از خود گذشتگی و ایثارگری در ایام دفاع مقدس و در سایه سار ایمان و عمل به منویات مقام معظم رهبری، با مشارکت در همه زمینه های امنیتی، علمی، فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و سایر مواردی که کشور و مردم نیازمند حضور بسیجی وار در تحقق آنها هستندطلایه دار مقاومت، پیشرفت، آبادانی و خدمت باشد.

تقارن هفته مبارک بسیج و وحدت فرصت مغتنمی است برای تحکیم و نشر تفکر بسیجی در بستر وحدت فراگیر جامعه برای نیل به اهداف متعالی انقلاب اسلامی و ساختن ایرانی آبادتر و خدمت بیشتر به شهروندان ولایت مدار و بسیجی اردبیل.

اینجانب نیز هفته وحدت و گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین که اکنون به نوبه خود یکی از سرمایه های مردمی و گرانبهای انقلاب اسلامی به شمار می رود را به خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان، رزمندگان، بسبجیان و همه ی راهیان این مسیر نورانی را تبریک گفته و  از درگاه خداوند متعال عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را مسئلت دارم.

 

حمید لطف‌اللهیان/شهردار اردبیل/۳۰ آبان ماه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار