بوشهر: روزنامه اسپانیایی آس از حضور احتمالی سجاد غریبی، ورزشکار بوشهری که به "هالک ایرانی" معروف است در مسابقات کشتی کچ آمریکا خبر داد.
کد خبر: ۶۸۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳ 26 November 2018

بوشهر: روزنامه اسپانیایی آس از حضور احتمالی سجاد غریبی، ورزشکار بوشهری که به "هالک ایرانی" معروف است در مسابقات کشتی کچ آمریکا خبر داد.

 این ورزشکار ایرانی که ۲۴ سال سن و ۱۵۵ کیلو وزن دارد می‌تواند تا ۱۷۵ کیلو وزنه را بلند کند در راه پیوستن به مسابقات WWE (مسابقات کشتی حرفه‌ای آمریکا یا کشتی کچ) است.

غریبی که متولد اهواز اما بزرگ شده بوشهر است در مورد سابقه ورزشی خود می گوید: ۹ سال است پاورلیفتینگ انجام می‌دهم؛ سال ۸۹ بعنوان قوی‌ترین مردان سراب مدال طلا کسب کردم و بعد از یکسری از همین مسابقات ماهیچه پشت پایم پاره و به تجویز پزشک ورزش‌های سنگین برایم ممنوع اعلام شد...

وی افزود: زمانی ۱۸۰ کیلو وزن داشت به دلیل ورود به ورزش بوکس و فشاری که به کبدش می‌آمد وزنش را به ۱۵۵ کیلو‌گرم کاهش داد.

غریبی که بیش از ۱۸۷ هزار فالوئر در اینستاگرام دارد، در این شبکه اجتماعی عکس‌های خودش و گزارش‌هایی که در رسانه‌ها در مورد او منتشر می‌شود و همین طور عکس‌هایی را که تغییرات بدن او در طول زمان را نشان می‌دهد، به اشتراک می‌گذارد.

به نوشته روزنامه اسپانیایی، "هالک ایرانی" احتمالا به زودی در WWE با ستاره‌هایی مثل تریپل اچ (کشتی‌گیر آمریکایی که با ۱۴ قهرمانی دومین ورزشکار پرافتخار این مسابقات است) و براک لزنر (کشتی‌گیر حرفه‌ای آمریکایی، بازیگر، مبارز سابق هنرهای رزمی ترکیبی) بجنگد و قدرتش را امتحان کند.

حدود سه ماه پیش بود که او به خبرگزاری فارس گفت: من همیشه مدافع اهل بیت(ع) و کشورم خواهم ماند. برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه نام نویسی کردم و اگر لایق باشم حتماً می‌روم و تا جایی که بتوانم از حرمین و از کشورم دفاع می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار