در هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور:
بوشهر: شاهین شهرداری در هفته چهاردهم لیگ دسته اول با یک برد سه گله خانگی به برتری رسید تا فکری و شاگردانش به صدرنشینی ادامه دهند.
کد خبر: ۶۸۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱ 27 November 2018

بوشهر: شاهین شهرداری در هفته چهاردهم لیگ دسته اول با یک برد سه گله خانگی به برتری رسید تا فکری و شاگردانش به صدرنشینی ادامه دهند.

شاهین شهرداری ۳ - مس رفسنجان ۰

هفته چهاردهم لیگ دسته اول

دوشنبه ۵ آذر ورزشگاه شهید بهشتی

گلها:میلاد صارمی {۳۰}بهمن سالاری{۷۶} محمد محبی{۸۵} برای شاهین شهرداری

تماشاگر: بیش از ۶ هزار نفر

داور: عبدالنبی خلف پور؛ کمک‌ها: رحیم حاجی پور،مرتضی شهریاری؛ داور چهارم: ایمان کهیش/ناظر: حسین عرب براقی

شاهین شهرداری:محمد علی نعمتی،میلاد صارمی،بهمن سالاری{۸۹مهدی دغاغله}علی گودرزی{۹۱بهروز نوروزی}حسن نجفی،مهدی چاهکوتاه زاده،مرتضی غلامعلی تبار،رضا دهقان،حسین مالکی{۸۶مهدی عبدی}محمد محبی و میلاد شعبانلو
سرمربی :محمود فکری

مس رفسنجان:نیما علیپور،محسن ورزکار،احمد حیات منش،محمد خان احمدی{۷۸حسین علیپور}کاظم حیات منش،علی اکبر حیدرنیا،حمید طاهری فرد،علی مرزبان،مصطفی احمدی،امین مشایخ{۵۸محمد حسین مهرآزما}اکبر صغیری
سرمربی :میشو کریستیج ویج

اخطار:میلاد صارمی{شاهین شهرداری}احمد حیات منش،علی مرزبان،مصطفی احمدی،امین مشایخ{مس رفسنجان}

اخراج:محمود فکری سرمربی شاهین شهرداری / اصغر اکبری مربی مس رفسنجان

شاهین شهرداری در هفته چهاردهم لیگ دسته اول با یک برد سه گله خانگی به برتری رسید تا فکری و شاگردانش به صدرنشینی ادامه دهند.

در این دیدار که تحت تاثیر زمین گل آلود و تا حدودی آب گرفته از بارش شدید ۴۸ ساعت گذشته شهر بود قرار داشت، شاهین با میدان داری رضا دهقان و میلاد شعبانلو از همان ابتدا برای گرفتن سه امتیاز حمله کرد .اولین جرقه بازی با ضربه سر محمد محبی همراه شد که با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه مس به بیرون رفت.بعد از این حمله دو گوش سرعتی و البته بوشهری مس رفسنجان یعنی امین مشایخ و مصطفی احمدی سعی داشتند روی فرارها و تکنیک خود موقعیت سازی کنند که اتفاقا هر دو هم خطرناک ظاهر شدند.

شاهین شهرداری که برای رسیدن به گل از کناره ها و ارسالها به گل برسد تا اینکه روی زیرکی شعبانلو و ارسال محبی توسط میلاد صارمی گل اول بازی در دقیقه ۳۰ به ثمر رساند.این گل ورزشگاه را منفجر کرد تا بوشهری ها خوش روحیه نیمه اول را تمام کنند.

نیم دوم در چند نوبت مصطفی احمدی با فرارهای خود روی دروازه شاهین خطر ساز شد که بهترین موقعیت مس روی ضربه احمدی از روی خط دروازه توسط غلامعلی تبار به بیرون کشیده شد.شاهین باز هم حمله کرد تا اینکه پاس خوب صارمی به سالاری رسید و او هم از زاویه بسته دروازه مس را باز کرد.این گل حاشیه امنیت بازی را برای میزبان که یک ورزشگاه شش هزار نفره را پشت سر داشت ،بهتر کرد تا اینکه محمد محبی جوان و بلند بالا  روی ارسال بی نقص شعبانلو با یک ضربه سر اولین گل فصلش را به ثمر رساند.

میلاد شعبانلو و رضا دهقان با دوندگی و البته پاس های متوالی در راه انداختن شاهین شهرداری و یک بازی هجومی نقش بسزایی داشتند.

مس حمله میکرد و سعی داشت به گل برسد اما غلامعلی تبار و سه مدافع دیگر تیمش {نجفی،چاهکوتاه زاده و گودرزی}بدون اشتباه دفاع کردند تا علی نعمتی با یک نمایش خوب پنجمین بازی و کلین متوالی خود را ثبت کند.این برد شاهین شهرداری را ۲۶ امتیازی کرد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به پزسپولیس پاکدشت در صدر قرار داد.

این تیم یکشنبه آینده میهمان ملوان انزلی است.

ستاره بازی: انتخاب ستاره بازی در این مسابقه جذاب، سخت ترین کار ممکن است! غلامعلی تبار در خط دفاع عالی کار کرد و حتی یک توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید. شعبانلو نیز مانند یک لیدر با تجربه همه جای زمین حضور داشت و جوری با اعتماد بنفس بالا توپ را می چرخاند که از فوتبالش باید لذت برد/ صارمی یک گل زد و یک پاس گل داد/ محبی هم مانند صارمی یک گل زد و یک پاس گل زیبا ارسال کرد تا او هم شایسته عنوان بهترین بازیکن زمین باشد! کدام را انتخاب کنیم؟!

اتفاق ویژه: درگیری لفظی فکری با میشو سرمربی خارجی مس در بین دو نیمه، اخراج فکری و اصغر اکبری دستیار میشو در دقیقه ۷۰ بازی و حضور پرتعداد هواداران بوشهری از سراسر استان را می توان اتفاقات ویژه بازی دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار