معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر:
کد خبر: ۶۸۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲ 03 December 2018

بوشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: لازمه پویایی و نشاط احزاب امید به آینده است و بدون امید امکان ادامه فعالیت وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی روز شنبه در نشست با اعضای شورای اجرایی حزب اسلامی کار شعبه بوشهر افزود: امروز ناامیدی تبدیل به مشی روشنفکری شده این در حالی است که فعال اجتماعی آن هم با باور اصلاح طلبی نباید ناامید باشد.
وی اضافه کرد: فعال حزبی با هدف اصلاح امور، فعالیت خود را انجام می دهد به همین دلیل ناامیدی در احزاب سیاسی بی معناست.
خورشیدی بیان کرد: بخشی از گلایه های احزاب همسو با دولت ناشی از این است که دولتمردان دولت یازدهم و دوازدهم کارها و اقدامات خود را بخوبی اطلاع رسانی نکرده اند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خطاب به اعضای شورای اجرایی حزب اسلامی کار شعبه بوشهر گفت: 'سعی کنید در انتخابات آینده با وجود انتقادهایی که دارید زمینه لازم برای مشارکت فعال و آگاهانه مردم فراهم شود'.
وی تاکید کرد: انتخابات می تواند با بسیاری از خطرها که امنیت ملی را تهدید می کند مقابله کند به همین دلیل باید زمینه برگزاری انتخابات سالم و با نشاطی را در جامعه به وجود آوریم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مهم ترین کار دولت یازدهم و دوازدهم آواربرداری از ویرانه ای بود که به ارث برد و فضای تنفس را برای احزاب ایجاد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار