وحدتیه بازهم وحشتیه شد:
بوشهر: مردی 53 ساله در یکی از روستاهای وحدتیه دشتستان نیمه های شب در حیاط منزلش با شلیک چندین گلوله کلاش از پشت بام همسایه به قتل رسید.
کد خبر: ۶۸۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ 11 December 2018

بوشهر: متهمی که در وحدتیه دشتستان نیمه شب پدرش را به رگبار بسته و کشته بود دستگیر شد.

به گزارش «تابناک بوشهر»؛ فرمانده انتظامی استان گفت: اواخر آبان ماه سالجاری مردی 53 ساله در یکی از روستاهای  وحدتیه دشتستان نیمه های شب در حیاط منزلش با شلیک چندین گلوله کلاش از پشت بام همسایه به قتل رسید.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان و تشکیل تیم ویژه ای بررسی این حادثه از چندین زاویه آغاز شد.

به گفته فرمانده ارشد پلیس استان، با توجه به ارتباط مقتول با پرونده دستگیری چند متجاوز به عنف و سارق مسلح که حدود 6 سال قبل منجر به اجرای حکم اعدام گردیده بود، شایعاتی در خصوص ارتباط این حادثه با پرونده اعدام مطرح شد.

وی تصریح کرد: برخی از افراد به امید انحراف مسیر تحقیقات پلیس و ایجاد مانع در کشف حقیقت آگاهانه به این شایعات دامن می زدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: تحقیقات میدانی، بررسی های علمی و هوشمندانه کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی دشتستان با جمع آوری ادله و مدارک مستتد ضمن اثبات بی اساس بودن این شایعات، پلیس را هر لحظه به مظنونین اصلی نزدیک تر می کرد.

سردار واعظی گفت: پس بررسی چندباره مدارک جمع آوری شده و مرور ادله بوسیله کارآگاهان نهایتا فرزند 19 ساله مقتول به عنوان مظنون اصلی دستگیر شد.

وی اظهار داشت: متهم ضمن اعتراف به قتل پدرش، علت آن را  اختلاف خانوادگی و بی توجهی مقتول به همسرش (مادر متهم) عنوان کرد.

به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر، اسلحه کلاش بکار رفته در این حادثه کشف و 3 نفر متهم دیگر که ضمن همکاری با مقتول سعی در ایجاد انحراف در مسیر پرونده داستند نیز دستگیر شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار