فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرخبرداد:
بوشهر: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ساخت دهکده مقاومت، موزه دفاع مقدس و یادمان‌های شهدا از طراحی‌ های دومین کنگره سرداران و 2 هزار شهید این استان است.
کد خبر: ۶۹۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶ 16 December 2018

بوشهر: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ساخت دهکده مقاومت، موزه دفاع مقدس و یادمان‌های شهدا از طراحی‌ های دومین کنگره سرداران و 2 هزار شهید این استان است.

 سردار علی رزمجو روز شنبه درنشست با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی استان بوشهر افزود: بر اساس برنامه ‌ریزی ها دومین کنگره سرداران و 2 هزار شهید این استان سال آینده در مرکز این استان برگزار می‌ شود.
وی اظهار داشت: تولید آثار ماندگار و ده ها برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و علمی از دیگر برنامه های این کنگره است.
رزمجو ادامه داد: با توجه به اهمیت جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت و نقش آن در تعالی جامعه و تحقق آرمان‌های اسلامی، انسانی و انقلابی همکاری همه بخش‌ها بویژه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی ضروری است.
وی، عمران و سازندگی را نوعی جهاد و عبادت بیان کرد و ادامه داد: تلاش همه بخش‌ها برای توسعه، عمران، آبادانی، سازندگی و محرومیت‌ زدایی درمناطق محروم و روستایی استان بوشهر ضروری است.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: عمران، آبادانی و سازندگی در استان نیازمند تلاش های جهادی است.
محمد باقر سعادت با اشاره به برگزاری دومین کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر بیان کرد: برای آنکه کنگره پاسداشت سرداران و شهدای استان به شایستگی هر چه تمام‌ تر و در شان مردم استان بوشهر برگزار شود، اراده جدی و آمادگی کامل برای هر گونه همکاری وجود دارد.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه باید قدردان ایثار و گذشت خانواده ایثارگران و شهدا باشد.
حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری با تاکید برحمایت همه جانبه برای برگزاری کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر بیان کرد: برپایی باشکوه این کنگره در واقع قدرشناسی از فداکاری و ایثار رزمندگان و خانواده معظم آنان است که در این راستا همکاری همه مسئولان امری مهم و ضروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار