سومین دوره المپیاد هفتخوان مهارت های شغلی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در آیینی آغاز شد.
کد خبر: ۷۱۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ 26 February 2019

بوشهر:سومین دوره المپیاد هفتخوان مهارت های شغلی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر روز چهارشنبه در آیینی آغاز شد.

المپیاد هفتخوان مهارت های شغلی شرکت برق بوشهر آغاز شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ، سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در این آیین گفت: انتظار است برگزاری این المپیاد کمکی برای ارتقا کیفیت خدمات رسانی به مشترکان برق در این استان باشد.

نادر تمیمی افزود: این المپیاد مهارتی با حضور 12 تیم از شهرستان های استان بوشهر برگزار می شود که شهرستان های بوشهر و برازجان به ترتیب با 3 و 2 تیم بیشترین تیم شرکت کننده در این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: المپیاد هفتخوان مهارت های شغلی شرکت توزیع برق بوشهر در هفت محور آزمون گروهی، رکوردگیری، تنظیم رله، صعود و فرود، تست ترانس، نجات فرد آسیب دیده و نصب کنتور برگزار می شود.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با پایان این المپیاد سه تیم برتر معرفی و تیم نخست المپیاد نیز گواهی حضور در مسابقات منطقه ای را دریافت می کند.

تمیمی یادآور شد: این رقابت ها از سال 1395 آغاز شده که در سال ابتدایی تنها در بخش بهره برداری برگزار شد ولی از سال گذشته بخش های مشترکان و طراحی نیز به آن اضافه شده است.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر سال گذشته در بخش منطقه ای و در حوزه مشترکان و بهره برداران رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

تمیمی اظهار داشت: این شرکت با رتبه هایی که در سال های گذشته کسب کرده در بین 10 شرکت برتر کشور قرار گرفته است.

وی ادامه داد: نیروی انسانی سرمایه اصلی هر شرکت است که با فراگیری آموزش و مهارت می تواند پیشرفت و توسعه کشور را رقم بزند.

تمیمی بیان کرد: در بحث آموزش و یادگیری شاید شرکت متقبل هزینه هایی شود ولی با توجه به اهمیت این مهم آموزش های ارائه شده کارایی بسیار مناسبی در پی دارد.

وی یادآور شد: در این ارتباط المپیاد هفتخوان مهارت های شغلی شرکت توزیع برق بوشهر نیز به دنبال افزایش مهارت های فردی و گروهی کارکنان برای بهبود کیفیت در خدمت رسانی است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار