کد خبر: ۷۲۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲ 05 March 2019

بوشهر- ایرنا- رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: هر چند از لحاظ آماری ممکن است برخی جرائم در این استان افزاش نشان دهد اما این استان از لحاظ جرائم امنیتی و سایر جرائم خشن وضعیت مطلوبی دارد و جزو استان های امن کشور به شمار می رود.

به گزارش ایرنا، علی جمادی روز دوشنبه در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان بوشهر افزود: براساس بررسی های انجام شده استان بوشهر در بهترین وضعیت امنیتی قرار دارد و مشکلی در این ارتباط در این استان وجود ندارد.
جمادی با اشاره به نزدیک شدن به نوروز اظهار داشت. دستگاه های خدمت رسان و دستگاه قضایی باید موضوع کشیک و نظارت بر آن را بصورت جدی مدنظر داشته باشد تا با کمترین مشکل زمینه خدمت رسانی در استان به مردم فراهم شود.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه پیش بینی می شود امسال مهمان بیشتری وارد استان شود همه دستگاه ها باید آمادگی خدمت رسانی به این مهمانان را داشته باشند.
جمادی تاکید کرد: دستگاه های ذیربط باید حفاظت از اماکن عمومی و اداری را بصورت ویژه مدنظر داشته باشند و محیط پیرامونی سازمان خود را از هر نظر ایمن کنند تا با کمترین مشکل روبرو نشوند.
وی اضافه کرد: انجام گشت های محسوس و نامحسوس برای حفاظت از بیت المال و حفظ اراضی ملی از دست سودجویان از جمله موارد مهم است که باید مورد توجه دستگاه های اجرایی باشد.
دادستان بوشهر با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال گفت: با تمهیدات انجام شده چهارشنبه سوری سال گذشته با کمترین تلفات و صدمه های جبران ناپذیر پشت سر گذاشته شد انتظار می رود امسال نیز با در نظر گرفتن نکات ایمنی پیشگیری های لازم انجام شود.
علی حسن پور افزود: نیروی انتظامی با رصد گلوگاه ها در زمینه کنترل ورود مواد محترقه غیر مجاز قبل از توزیع و انجام اعمال مجرمانه به استان اقدامات لازم را انجام دهد.
وی اظهار داشت: آمار سرقت در نوروز به طور معمول افزایش نشان می دهد به همین دلیل مردم باید برای انجام پیشگیری های لازم از لامپ های هوشمند و پایش تصویری استفاده کنند.
حسن پور گفت: بحث مشروبات الکلی در ایام نوروز هم بسیار مهم هست و افراد غیربومی که به استان وارد می شوند باید مراقب باشند چرا که اگر به علت مصرف مشروبات الکلی بازداشت شوندا تا پایان تعطیلات در بازداشت باقی خواهند ماند. 
دادستان بوشهر برضرورت استفاده نیروی انتظامی در رصد جرائم از ظرفیت بسیج، نظارت برقایق های تفریحی از طرف نهاد های ذیربط، رعایت شئونات اسلامی تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار