کد خبر: ۷۲۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ 06 March 2019

بوشهر:معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر گفت:افزایش قیمت دلار باعث گرانی اجناس شد اما با کاهش نرخ ارز قیمت جنس ها در این استان پائین نیامد.

به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی روز سه شنبه در نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان بوشهر افزود: در چند ماه گذشته استانداری، فرمانداریها، مجامع امور صنفی و سازمان صنعت، معدن و تجارت تلاشهای زیادی برای روان سازی کالاهای همراه ملوان انجام دادند اما فعالان این بخش به خودی عنایت نداشتند.
وی با اشاره به گردش اقتصادی ناشی از حضور مسافران در استان گفت: نباید مزیت خرید در شهرهای ساحلی به دلیل گرانی و افزایش قیمت از بین برود.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر یادآورشد: در همین راستا برای اینکه مسافران دست خالی برنگردند نظارت و کنترل قیمت ها از سوی مجامع امور صنفی و دستگاه های ذیربط ضروری است.
خورشیدی اظهارداشت: در کنار ساحل و آب و هوای مناسب خرید کالاهای همراه ملوان از جمله مزیت های ورود گردشگران به شهرهای ساحلی است که نباید به دلیل طمع چند نفر این مزیت استان از بین برود .
وی بااشاره به کمبود تخت های هتل و مسافرخانه به نسبت شمار مسافران در استان بوشهر و جایگزینی منازل مبله گفت: منازل مبله در صورتی که ساماندهی شوند به جای تهدید به عنوان یک فرصت به شمار می آیند.
خورشیدی یادآور شد: اجاره منازل مبله از سوی شهروندان مجرای ممر معاش برای عده ای است که در صورت ساماندهی می تواند راهکار خوبی برای سرویس دهی به مسافران باشد.
وی گفت: نباید با توجه به شمار مسافران نوروزی در استان در خصوص تامین چادر برای کمپ های اسکان با مشکل روبه رو شویم.
خورشیدی افزود: آزاد نکردن زندانیان سابقه دار و سارق برای تامین امنیت در ایام نوروز، برگزاری برنامه های ورزشی صبحگاهی و اطلاع رسانی منظم شرایط جوی از جمله اموری است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی تاکید کرد: این رسم بدی است که بعد از وقت اذان جایی برای اقامه نماز وجود ندارد و همه اماکن مذهبی درب آنها بسته می شود.
معاون استانداری بوشهر اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی با برطرف کردن کاستی های سال گذشته و تکرار نکردن اشتباه ها زمینه استقبال از مسافران نورزوی را در استان فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار