کد خبر: ۷۲۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳ 11 March 2019

بوشهر:معاون پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت: واردات 100 قلم کالا از جمله گوشی تلفن همراه و تب لت درقالب کالای همراه ملوان به کشور آزاد شد.

 عبدالله هندیانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پیش از این واردات این کالاها ممنوع بود که براساس اعلام هیات دولت ممنوعیت واردات 100 قلم ازمجموع یکهزار و 309 قلم وزارت صمت برطرف شده است.
وی بیان کرد: با آزاد شدن واردات این 100 قلم کالا درقالب کالای همراه ملوان ظرفیت خوبی برای استان بوشهر ایجاد شده که از جمله آنها می توان به واردات گوشی تلفن همراه، تب لت، لوازم یدکی خودرو، لوازم و ماشین آلات کشارزی اشاره کر.
هندیانی یادآورشد: این فرصت خوبی برای ملوانان بوشهری تا از معافیت های ملوانی 150 میلیون ریالی خود در هر سفر استفاده کنند.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور درشرایط تحریم است، این ظرفیتی برای استان بوشهر است تا کالاهای مورد نیاز استان و حتی کشور را از همین طریق وارد کند.
هندیانی یادآورشد: دستورات خوبی نیز دراین ارتباط توسط استاندار بوشهر ابلاغ شده که باید اطلاع رسانی به جامعه هدف صورت گیرد.
وی در بخش دیگری ازسخنان اظهار داشت: با توجه به اینکه بتازگی رئیس جمهوری شیوه نامه جا به جایی، نگهداری و حمل دام به استان ها را ابلاغ کرده اند برای توجیه شیوه اجرایی اعلام شده امروز نشستی با مسئولان ذیربط در استان بوشهر برگزار شد.
معاون پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت: در این زمینه از جهاد کشاورزی، سازمان های تعزیرات و دامپزشکی، اموال تملیکی و راهداری خواسته شد برای اجرای هرچه بهتراین شیوه نامه اقدام های لازم را انجام دهند.
هندیانی اظهار داشت: با توجه به اینکه بوشهر جزو استان های اولویت دار این طرح است، امروز با دستورهای خوب استاندر این استان مقرر شد از همه ظرفیت های استان در این زمینه استفاده شود.
وی تاکید کرد: دامدارانی که در استان فعالیت دارند باید برای گرفتن پلاک دام های خود مراجعه کنند تا بدون هیچگونه محدودیتی جابه جایی دام ها در استان و حتی سایر استان ها را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار