مدیرکل محیط زیست بوشهر :
بوشهرما: مدیرکل محیط زیست بوشهر از گشت و کنترل بازار بوشهر برای جلوگیری از خرید و فروش غیر مجاز گونه‌های جانوری خبر داد.
کد خبر: ۷۲۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵ 12 March 2019

کنترل بازار بوشهر برای جلوگیری از خرید و فروش جانوران

بوشهر: مدیرکل محیط زیست بوشهر از گشت و کنترل بازار بوشهر برای جلوگیری از خرید و فروش غیر مجاز گونه‌های جانوری خبر داد.

به گزارش«تابناک بوشهر»؛ در روزهای پایانی سال در جهت جلوگیری از هر گونه عرضه، خرید و فروش گونه‌های جانوری نظیر سمندرها، لاک‌پشت‌ها و سایر جانوران، گشت و کنترل بازار توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر و شهرستان‌های استان آغاز شده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در این خصوص گفت: فروش هرگونه جانور وحشی به غیر از ماهی قرمز در ماهی فروش های نوروزی در سطح شهر ممنوع است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

فرهاد قلی نژاد با بیان اینکه ممنوعیت فروش جانورانی همچون سمندر، لاک پشت و مارآبی به مراکز ثابت عرضه ماهی قرمز و دستفروش های سطح شهر ابلاغ شده، گفت: تمامی این واحدها ملزم به رعایت قوانین و ضوابط محیط زیستی بوده و در صورت تخلف، بر اساس قانون جریمه می شوند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با رعایت حقوق گیاهان و جانوران در روزهای پایانی سال و ایام نوروز ، بتوانیم هرچه بیشتر در راستای حفظ و حراست از محیط زیست گام برداشته تا در ایام نو شدن طبیعت، شکرگزار نعمت ها و موهبت های الهی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار