دردومین سفرروحانی به استان بوشهر:
بوشهر:دومین سفررئیس جمهور به استان بوشهردرجنوب استان صورت می گیرد.
کد خبر: ۷۲۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 13 March 2019

 بوشهر: دومین سفر استانی حسن روحانی به بوشهر که از اواخر سال گذشته خبر آن توسط مسئولان ارشد استان مطرح می شد، صرفا در کنگان و طی چند ساعت می باشد.

به گزارش «تابناک بوشهر»؛ این سفر برای یکشنبه 26 اسفند برنامه ریزی شده و قرار است پس از 3 برنامه، رییس جمهور استان بوشهر را به مقصد پایتخت ترک کند.

اولین سفر استانی روحانی به بوشهر در دی ماه 1393 و به مدت دو روز رقم خورد که سخنرانی در ورزشگاه بوشهر، دیدار با فعالان اقتصادی و نخبگان استان، دیدار با خانواده شهدا و روحانیون، شورای اداری و نشست خبری از اهم برنامه های آن بود.

استاندار بوشهر در همین خصوص گفته: رئیس جمهور روز یکشنبه 26 اسفند سال جاری مهمان مردم خونگرم استان بوشهر است.
 
براساس خبری که در پایگاه اطلاع رسانی استانداری منتشر شده، عبدالکریم گراوند در آیین افتتاح چند پروژه عمرانی در شهرستان کنگان با اشاره به سفر هفته آینده رئیس جمهور به استان اظهار داشت: رئیس جمهور پس از ورود به فرودگاه عسلویه، بلافاصله به سمت محل دیدار مردمی حرکت می‌کند و پس از آن نیز افتتاح پروژه‌های وزارت نفت و همچنین افتتاح پروژه‌های استانی انجام می‌شود.
 
استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: جلسه شورای اداری استان نیز با حضور رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در کنگان برگزار می‌شود.
 
گراوند یادآور شد: به فضل خدا این سفر برکات ارزشمندی برای مردم نقاط مختلف استان دارد و خبرهای خوبی برای مردم داریم.
 
استاندار بوشهر همچنین با اشاره به پروژه‌هایی که امروز در شهرستان کنگان افتتاح شدند نیز بیان کرد: افتتاح پارک بزرگ ساحلی بنک، افتتاح ساختمان کمیته امداد کنگان، افتتاح طرح‌های آبخیزداری و چند پروژه عمران شهری کنگان با اعتبار 44 میلیاردتومان از جمله این پروژهاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار