کد خبر: ۷۲۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ 13 March 2019

بوشهر: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا زمانیکه دعای خیر خانواده شهدا و جانبازان پشتیبان ماست این نظام بیمه است و تردیدی درعزت و سربلندی آن وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، سعید نمکی روز سه شنبه در پنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در بوشهر افزود: شهید و شهادت به معنی عبورازذلت و ایستادگی در مقابل دشمن است وشهدا درس عشق، عزت و ظلم ستیزی به جامعه دادند.
وی بیان کرد: با ایثار، مقاومت و مردانگی جوانان این آب وخاک مسئولان برای بازپس گیری یک سانتی متر از خاک این سرزمین مذاکره نکردند.
نمکی اضافه کرد: امداد رسانی به مادر درحال زایمان با وجود شهادت پنج تن از نیروهای هوانیروز و اورژانس کشور که بتازگی دراستان چهارمحال و بختیاری رخ داد، نشان می دهد که برای خدمت رسانی به مردم از هیچ پدیده ای نمی هراسیم.
وی تاکید کرد: شهیدان با نثار جان خود به دشمنان اعلام کردند این سرزمین در زیرپرچم ولایت قرار دارد و نمی شود به آن نگاه چپ کرد.
وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با وجود اینکه صدها پایگاه شلیک موشک در کشور داریم ولی باکسی جنگ نداریم اما اگر کسی کوچکترین تعرضی به این خاک کند بیش از پنج دقیقه دوام نمی آورد.
وی اضافه کرد: جوانان این سرزمین ثابت کردند که ایران مملکتی نیست که بشود با عزت و مصالح آن شوخی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار