رئیس‌جمهور در جمع مردم کنگان:
بوشهر: رئیس جمهور با بیان اینکه دولت با تمام توان در کنار حقوق‌بگیران ثابت و قشر آسیب‌پذیر خواهد ماند گفت: تورم بیش از ۲۰ درصد بوده ولی توان ما برای افزایش حقوق بیش از این نبوده امیدوارم سال آینده شرایطی مطلوب ایجاد شود.
کد خبر: ۷۲۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 17 March 2019

بوشهر: رئیس جمهور با بیان اینکه دولت با تمام توان در کنار حقوق‌بگیران ثابت و قشر آسیب‌پذیر خواهد ماند گفت: تورم بیش از ۲۰ درصد بوده ولی توان ما برای افزایش حقوق بیش از این نبوده امیدوارم سال آینده شرایطی مطلوب ایجاد شود.

به گزارش «تابناک بوشهر» ؛ حجت الاسلام و المسلین حسن روحانی پیش از ظهر امروز در جمع مردم کنگان در ورزشگاه این شهر با بیان اینکه امید دشمن این بود که مردم را از انقلاب و نظام و اعتقاداتشان جدا کنند اظهار داشت: اما این مردم ما سختی‌های زندگی را پذیرفتند و به دشمنان با صدای بلند پاسخ دادید.

رئیس جمهور در جمع مردم کنگان: دولت توان افزایش حقوق بیش از 20 درصد را ندارد

وی با بیان اینکه دولت در این شرایط سخت با تمام توان در کنار ملت خواهد بود افزود: ما به حول و قوه الهی و با تمام توان و با کمک مردم سخت ترین مشکلات را پشت سر می‌گذاریم.

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت با تمام توان و در سختی ها، کنار حقوق بگیران ثابت و قشر آسیب پذیر خواهد ماند بیان کرد: آنها که درآمد متغیر دارند خود را با شرایط تطبیقی می‌دهند و ما در بودجه سال آینده برای آنهایی که درآمد ثابت دارند و برای همه کارمندان و بازنشستگان که شامل پنج میلیون و 500 هزار هستند و برای همه کارگران که حدود 14 میلیون نفر هستند تلاش کردیم مقداری از میزان تورم را جبران کنیم.

وی افزود: تورم بیش از 20 درصد بوده ولی توان ما برای افزایش حقوق بیش از این نبوده امیدوارم سال آینده شرایطی مطلوب ایجاد شود.

رئیس جمهوری ادامه داد:امسال مردم در مقاطعی مشکلات داشتند و هنوز هم دارند باید همه توان دولت و همه مسئولان در سراسر کشور به گونه باشد تا شب عید مردم بتوانند تا حدی احساس راحتی کنند و از خدا بخواهیم در سال آینده شرایط بهتری داشته باشند.

روحانی تصریح کرد: در 3 سال مستمری به بیش از 4 برابر افزایش دادیم ولی باز می‌دانیم در سختی و فشار هستند برای سال آینده در حد توان افزایش میدهیم.

وی گفت: با حمایت بانک‌ها و دولت باید شرایطی فراهم شود تا محصولات زراعی و صنعتی با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

رئیس جمهوری افزود: مسئله بعدی اشتغال جوانان است که باید همه تلاش ها را بکار گیریم تا مشکلات فراروی این قشر برطرف شود.

وی یادآورشد: وضعیت اشتغال ما در سال 97 خوب بوده ولی شمار بیکاران بیش از سه میلیون است و باید به تلاش خود در زمینه ایجاد فرصت های شغلی جدید ادامه دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار