استانداربوشهر:
استانداربوشهرگفت:با توجه به طوفانی بودن دریا مسئولان ذیربط از استقرار مسافران درکنارسواحل جلوگیری کنند
کد خبر: ۷۲۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳ 26 March 2019

 

استانداربوشهر:با توجه به طوفانی بودن دریا مسئولان ذیربط از استقرار مسافران درکنارسواحل جلوگیری کنند. عبدالکریم گراوند دوشنبه شب در نشست ستاد بحران استانداری بوشهر افزود: برهمین اساس از شب گذشته تمام امکانات استان برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در مساجد، حسینه ها، سالن های ورزشی و اماکن دولتی سرپوشیده موجود در استان فراهم است.
وی اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی باید به‌صورت تمام وقت در استان حاضر باشند و دستگاه‌های مسئول در حوزه شهرداری‌، راهداری و پلیس راه زمینه راهنمایی مسافران و گردشگران نوروزی در مکان‌های مشخص شده را فراهم کنند.
استاندار بوشهر اضافه کرد: این استان با تردد چهار میلیون و 300 هزار خودرو بعنوان یک استان گردشگرپذیر است و با تمهیدات اندیشیده شده در صورت بروز مشکلات جوی زمینه رفاه و آسایش مسافران تامین می شود.
گراوند گفت: با توجه به طوفانی بودن دریا مسئولان ذیربط از استقرار مسافران در کنار ساحل ممانعت و آنان را به محل های ایمن پیش بینی شده هدایت و راهنمایی کنند.
استاندار بوشهر تاکید کرد: دستگاه های مسئول مناطقی که احتمال وقوع سیل در آنها وجود دارد را به مردم اطلاع رسانی کنند.
گراوند افزود: دستگاه‌های اجرایی، امدادی و قشرهای مختلف مردم استان بوشهربا هم افزایی مطلوبی از شب گذشته در مناطقی که بارندگی وجود داشته مسافران را به جاهای امن و از پیش تعیین شده هدایت کردند.
وی گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران از فردا سه شنبه انتظار می رود مسافران با مسئولان همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد وقوع حادثه تلخی نباشیم.
استاندار بوشهر گفت: تا اطلاع ثانوی هرگونه دریاروی شناورهای صیادی، سفاری و تفریحی به دریا ممنوع است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: براساس اعلام هواشناسی سامانه بارشی همراه با باد شدید از طرف شمال استان وارد شده است.
قاسم قائدی افزود: با توجه به برگزاری نشست های ستاد بحران در شهرستان های استان بوشهر براساس پیش بینی ها مسافران نوروزی به اماکن سرپوشیده منتقل شدند.
وی بیان کرد: با اقدامات پیش بینی شده تاکنون هیچ حادثه ای در استان گزارش نشده است و تمام نیروهای امدادی استان بوشهر در حالت آماده باش قرار دارند.
قائدی اضافه کرد: با توجه به اینکه بارش ها رگباری و مقطعی است پیش بینی می شود با توجه به بارندگی های استانهای همجوار آب از بالادست به سمت استان بوشهر هدایت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار