کد خبر: ۷۲۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷ 31 March 2019

بوشهر:استاندار بوشهر گفت: یکی از دستاوردهای سفر اسفندماه سال گذشته رئیس جمهوری و هیات دولت به این استان، فراهم شدن زمینه 100 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بوشهراست.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز شنبه در نشست با نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: سفر رئیس جمهوری در 26 اسفندماه سال 1397 به این استان برکاتی مهم داشت که از اهم آنها می توان به تصویب 16 هزار و 690 میلیارد ریال اعتبار برای اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی و خدماتی اشاره کرد. 
وی بیان کرد: تصویب این اعتبار علاوه بر تاثیرگذاری در شتاب توسعه، کمک بزرگی به استان بوشهر می‌کند.
گراوند ادامه داد: اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی در شهرک 2 هزار و 600 هکتاری شیلاتی با اعتبار سه هزار میلیارد ریال، سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان و توسعه صنایع پایین دستی در منطقه پارس جنوبی از برنامه‌های مهم امسال در استان بوشهر است. 
وی افزود: تقویت اعتبارات مالی سدها، نوسازی شبکه‌های آبرسانی واجرای طرح‌‌های آب ‌شیرین ‌کن از دیگر آثار سفر استانی رئیس جمهوری به استان بوشهر است.
استاندار بوشهر بیان کرد: اکنون بیش از 275 میلیون متر مکعب آب در مخزن سد رئیسعلی دلواری، ذخیره شده که نگرانی تامین آب، شبکه‌های زیردست این سد را برطرف کرده است.
گراوند ادامه داد: اعتبارات برای اجرای طرح‌های مختلف راه سازی، فرهنگی، اجتماعی و دیگر حوزه‌ها بر اساس هدف‌گذاری تداوم دارد و طرح‌های مهم عمرانی و خدماتی استان بوشهر بیشتر در دو مناسبت، هفته دولت و دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
وی همچنین با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام رونق تولید توسط رهبر معظم انقلاب بیان کرد: شرط تحقق رونق تولید، حمایت از کالای ایرانی است که امسال گام‌های مهم و موثری در این راستا برداشته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار