بوشهر: بررسی نقشه‌های هواشناسی خبر از ورود سامانه بارشی جدید از روز جمعه به کشور می‌دهد که سبب افزایش ناپایداری‌های جوی در سطح استان بوشهر می‌شود
کد خبر: ۷۳۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ 04 April 2019

بوشهر: بررسی نقشه‌های هواشناسی خبر از ورود سامانه بارشی جدید از روز جمعه به کشور می‌دهد که سبب افزایش ناپایداری‌های جوی در سطح استان بوشهر می‌شود.

به گزارش«تابناک بوشهر»؛بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز چهارشنبه و پنجشنبه با عبور امواج ناپایدار از تراز میانی جو، در سطح استان به صورت پراکنده با افزایش ابر وقوع بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و احتمال وزش تندباد دور از انتظار نمی‌باشد.

همچنین پیش بینی می‌شود از روز جمعه با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به نواحی غربی و جنوب غربی ایران، ناپایداری‌های جوی در سطح استان افزایش یابد.

انتظار می‌رود امروز آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش ملایم باد، در برخی نقاط گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده باران و رعدوبرق با احتمال وزش تندباد لحظه‌ای باشد.

طبق نقشه‌ها جهت وزش باد متغیر با سرعت ۸ تا ۳۰ و در هنگام وقوع تندباد بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

بررسی نقشه هواشناسی نشان می‌دهد ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در هنگام وقوع تندباد تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

فردا در بندر بوشهر جزر اول دریا ساعت ۰۲:۰۶ بامداد، مد اول دریا ساعت ۰۸:۲۴، جزردوم ساعت ۱۳:۴۲ و مد دوم دریا در ساعت ۲۰:۰۳ خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار