رئیس شورای شهر بعدازدوسال مجددوعده داد:
بوشهر: رییس شورای شهر بوشهر می گوید: سال 98، سال پوست اندازی شورای شهر است و مردم شاهد عملکرد امیدوارکننده تری از مدیریت شهری خواهند بود.
کد خبر: ۷۳۲۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ 08 April 2019

بوشهر: رییس شورای شهر بوشهر می گوید: سال 98، سال پوست اندازی شورای شهر است و مردم شاهد عملکرد امیدوارکننده تری از مدیریت شهری خواهند بود.

به گزارش «تابناک بوشهر»؛ ابوذر دهدار در اولین جلسه شورای شهر بوشهر در سال جاری که بصورت علنی برگزار شد، ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان کشور و اعلام کمک شهرداری و کمک شخصی برخی اعضا به حادثه دیدگان بیان کرد: تلاش داریم تا اردیبهشت ماه سامانه شفافیت شورا فعال و دسترسی اینترنتی به مصوبات شورا فراهم باشد.

وی ادامه داد: همچنین تجهیزات لازم برای پخش اینترنتی مذاکرات و مصوبات شورای شهر فراهم شده و در کنار آن رای گیری الکترونیکی اعضا هم تا اردیبهشت ماه فعال خواهد شد.

دهدار افزود: در راستای نظم بیشتر شورا، دستور جلسات از دو هفته قبل به اطلاع اعضا می رسد تا آمادگی بیشتری برای بررسی و تصویب آن باشد، مگر لوایح و طرح هایی که اضطراری باشند و با طرح فوریت وارد صحن شود.

رییس شورای شهر بوشهر همچنین وعده داد که کمک های مالی شورا و شهرداری در قالب مواد 16 و 17 به هیات های ورزشی، مذهبی یا اشخاص انجام می شود، طبق جدول مشخص، عادلانه و با مصوبه شورای شهر باشد.

وی همچنین سال 98 را سال نهضت آسفالت در مرکز استان دانست و خاطرنشان کرد: در بودجه امسال 10 میلیاردتومان در این خصوص پیش بینی شده و تلاش داریم این رقم افزایش یابد که قطعا رضایت مندی بیشتری در شهروندان ایجاد خواهد کرد.

دهدار در پایان ابراز امیدواری کرد: همه دستگاههای نظارتی، شهروندان و ادارات مدیریت شهری را یاری داده تا برآیند خوبی برای شهر رقم بخورد و براین اساس امیدواریم سال 98 سال پوست اندازی شورای شهر باشد.

رییس شورای شهر بوشهر در بخش دیگری از نطق خود با اشاره به وعده وی مبنی بر افتتاح چرخ فلک 72 متری بوشهر تا پایان سال گذشته که محقق نشد، اظهار داشت: این انتقاد بر بنده وارد است، ولی دلیل تاخیر پیش آمده، نظارت متوالی و مستمر اداره استاندارد بوده، طوری که در یک مرحله، 180 میلیون تومان پیچ و مهره عوض شد.

دهدار خاطرنشان کرد: این نظارت برای امنیت بیشتر این چرخ فلک می باشد، درحالی که موتور و کابین های آن رسیده و آماده نصب بود.

وی درباره زمان جدید برای بهره برداری این پروژه توضیحی نداد و در پایان از تلاش نیروهای شهرداری در ایام نوروز تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار