کد خبر: ۷۳۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۴ 15 April 2019

بوشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: گرفتن میزبانی دبیرخانه ملی بزرگداشت روز خلیج فارس برای این استان که واجد این مهم است نیازمند اثبات شایستگی در برگزاری برنامه های این مناسبت است.

به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی روز یکشنبه در نشست برنامه ریزی روز ملی خلیج فارس افزود: هر چه از سبقه و سابقه استان بوشهر در مبحث خلیج فارس صحبت شود این مهم به تنهایی نمی تواند منجر به میزبانی دبیرخانه ملی بزرگداشت شود مگر اینکه این مهم در عمل با اجرای برنامه های کیفی به سرانجام رسد.
وی بیان کرد: در این راستا برنامه ها نباید در بوشهر متمرکز شود بلکه باید هشت شهرستان ساحلی و همچنین 16 بخش ساحلی استان بخوبی برای بزرگداشت برنامه های روز ملی خلیج فارس دیده شوند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار داشت: برنامه پیش بینی شده برای این مناسبت باید بصورت شبکه ای و هماهنگ باشد تا برای ارزیابی نهایی و اثبات شایستگی های استان در برنامه های بزرگذاشت روز ملی خلیج فارس بتوان از آنها استفاده کرد.
وی گفت: در این راستا باید همه دستگاه های استان برای بزرگداشت این روز برنامه داشته باشند چراکه این مهم تنها مختص دانشگاه خلیج فارس که نامش مزین به این آبراه است و یا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به عنوان دبیرخانه نیست.
خورشیدی اظهار داشت: این مناسبت باید به همه قشرها تعمیم داده و هنرمندان، بانوان، ورزشکاران، احزاب، سمن ها و نظامی ها برای برنامه های این روز مشارکت داشته باشند. 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر افزود: برای بزرگداشت روز ملی خلیج فارس باید یک رویداد با عنوان و برند بوشهر در تهران برگزار شود که در این زمینه هماهنگی برای پرهیز از موازی کاری با استان هرمزگان امری ضروری است.
خورشیدی اظهار داشت: همچنین با توجه به قرار گرفتن برنامه بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در وسط هفته نیاز است برای پایان هفته نیز که مسافران زیادی به این استان سفر می کنند ویژه برنامه های برای بزرگداشت این مناسبت مهم پیش بینی شود.
وی گفت: با هدف تاثیرگذاری هر چه بیشتر برنامه ها شبکه ای انجام دادن آن و پرهیز از اجرا برنامه بصورت مستقل و خارج از برنامه دبیرخانه استانی اجتناب شود.
وی تاکید کرد: در راستای برندسازی برای این روز باید تورهای گردشگری در شهرهایی همانند گناوه و سیراف پیش بینی شود که این مهم می تواند به معرفی هر چه بیشتر خلیج فارس در نزد مردم کمک شایانی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار