کد خبر: ۷۳۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲ 17 April 2019

بوشهر: رئیس پلیس امنیت اخلاقی استان بوشهر گفت: باغ ویلاهای حاشیه شهرهای این استان نیازمند ساماندهی است و در صورت بی توجهی معضل های جبران ناپذیری در پی دارد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ خدابخش زارعی سه شنبه شب در نشست هماهنگی برنامه های فرهنگی تابستان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر افزود: با توجه به مشکلات ایجاد شده در باغ ویلاهای حاشیه شهرها و وقوع جرم های مختلف، پلیس خواستار شناسنامه دار شدن و تسریع در ساماندهی این مکان ها است.
وی ادامه داد: این مکان ها در ابتدا با مجوز استفاده شخصی اقدام به احداث می کنند و سپس به عنوان برگزاری برنامه های عمومی به فعالیت خود ادامه می دهند.
زارعی افزود: اجرای پارتی های شبانه، ترویج بی بند و باری، خرید و فروش مشروبات الکلی از جمله معایب باغ ویلاهاست.
وی با تاکید بر همکاری دستگاه های متولی فرهنگی در اجرای برنامه ها اظهارداشت: برخی مجریان دستگاه های فرهنگی وظایف خود را آن طور که باید اجرا نمی کنند و همین امر باعث وجود نارضایتی شده است.
زارعی افزود: با وجود تذکرها، پیشنهادها و وعده های مدیران مرتبط شاهد بی مهری برخی از آنها در این زمینه هستیم که امیدواریم در سال جاری این گونه مسائل تکرار نشود. 
رئیس پلیس امنیت اخلاقی بوشهر در بخش دیگری ازسخنان خود اظهار داشت: با راه اندازی سامانه ناظر از مهر ماه سال گذشته تا کنون شاهد کاهش چشمگیر تخلف های اجتماعی بودیم طوریکه در سطح جامعه نیز به وضوح این مهم قابل مشاهده است. 
وی با تقدیر از حمایت قاطع دستگاه قضایی بویژه معاون دادستان مرکز استان از برخورد با تخلف ها درسامانه ناظر بیان کرد: هدف از راه ندازی این طرح ابتدا پیشگیری از طریق دعوت، تعهد و برخورد سلبی است که این مهم تا کنون آثار و فواید خوبی در سطح جامعه داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار