نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه بوشهر:
نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه بوشهرگفت :در ایران از 2.7 درصد ظرفیت اقتصاد کرانه‌ای و دریا استفاده می‌شود این در حالی است که دریا، کرانه و پس‌کرانه جغرافیایی مهم در توسعه و پیشرفت یک کشوراست.
کد خبر: ۷۳۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ 30 April 2019

بوشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در بحث سخت افزاری با افزایش عمق آب زمینه پذیرش کشتی‌های غول پیکر و در بخش نرم افزاری انجام تمامی کارها در بنادر این استان به صورت الکترونیکی انجام شود.

 آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز دوشنبه در آستانه روز ملی خلیج فارس در بازدید از اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: این استان با داشتن بنادر مهمی مانند سیراف‌، بوشهر و عسلویه دارای تمدنی بزرگ و قدمت تاریخی در تجارت با دیگر ملتهاست و در این زمینه باید به طرح های توسعه توجه ویژه شود.
وی بیان کرد: در طول تاریخ بنادر بوشهر مرجعیت خود را به دلیل عوامل مختلف سرزمینی، مدیریت ضعیف و برخی حوادث از دست دادند و این باعث شد بوشهر در زمینه اقتصاد دریا پایه دچار عقب ماندگی شود.
صفایی بوشهری ادامه داد: در ایران از 2.7 درصد ظرفیت اقتصاد کرانه‌ای و دریا استفاده می‌شود این در حالی است که دریا، کرانه و پس‌کرانه جغرافیایی مهم در توسعه و پیشرفت یک کشوراست.
وی یادآور شد: اعتبارات دولتی برای توسعه بنادر است ولی باید دولت و مجلس توجه ویژه‌ای به بنادر بوشهر داشته باشند تا این استان آلبوم پیشرفت و توسعه کشور شود.
صفایی بوشهری همچنین بر لزوم جذب سرمایه‌گذار در طرح‌های بندری استان بوشهر تاکید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار