کد خبر: ۷۵۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ 26 June 2019

بوشهر: در جلسه صبح امروز هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری به عنون مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی شد و حکم وی از سوی شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه صادر گردید.

بوشهر: با تایید هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی و حکم وزیر رفاه، مصطفی سالاری به عنوان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی منصوب شد.

به گزارش «تابناک بوشهر»؛ در جلسه صبح امروز هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری به عنون مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی شد و حکم وی از سوی شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه صادر گردید.

سالاری متولد شبانکاره دشتستان است که در دولت نخست روحانی به عنوان استاندار بوشهر و در دولت دوم روحانی استاندار گیلان را برعهده گرفته است.

گفتنی است پس از درگذشت نوربخش مدیرعامل سابق تامین اجتماعی در سانحه رانندگی در دی ماه سال گذشته، از آن زمان این سازمان بصورت سرپرستی اداره می شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
تبریک عرض می کنم به جناب دکترسالاری نخبه استان به خاطر پست ومسئولیت جدید .

امیدوارم دراین پست توانمندی واستعدادهای خودتتان را به پایتخت نشینان که بوشهر هم مثل ترک ،گیلانی ها ، مشهدی ،کرمانی ،خوزستانی ها نخبگان برجسته ای مانند شما دارد و لیاقت مسولیت وریاست های برزگ رادارند .
بوشهر مظلوم و محروم نیست احتیاج به توجه در عرصه های مختلف دارد ازسوی مسولین پایتخت نشین .

بوشهری وبوشهری لیاقت ،توانمند و بااستعداد هستند .
لطفا لفظ محرومیت راازبوشهر بردارید . بوشهر محروم نیست مظلوم واقع شده است . باید توسط مسولین مخصوص نمایندگان مجلس ،استاندار وغیره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار