ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر از تلاش ویژه برای رونق بیش از پیش گمرک و تجارت استان خبر داد و گفت: اعتبار و جایگاه گمرک بوشهر را احیاء خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۶۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ 31 July 2019

بهروز قره بیگی عصر سه‌شنبه در مراسم معارفه سرپرست معاونت هماهنگی و نظارت حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر اظهار داشت: امیدواریم با همکاری مسئولین امر، همیاری و تلاش دستگاه‌های همکار و تجار و بازرگانان  بستر بهتری را برای توسعه اقتصادی و رونق بیش از پیش گمرک و تجارت استان را در سایه آرامش و امنیت بهتر فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: رعایت حقوق شهروندی و صیانت از حقوق مردم در کنار رعایت حقوق دولت و ماموریتهای متعددی که در قانون به گمرک محول شده است موجب شده حساسیت فعالیت و کار در گمرک بیش از سایر دستگاه‌های اجرایی باشد.

قره‌بیگی به ایجاد معاونت جدید هماهنگی و نظارت در گمرکات کشور  اشاره کرد و گفت: پس از بازنگری و بازبینی صورت گرفته در چارت سازمانی گمرک ایران باتوجه خلاء های موجود و اهمیت و حساسیتی که این معاونت در سطح حوزه نظارت گمرکات داشت خوشبختانه شاهد احیاء این معاونت در سطح گمرک هستیم.

وی افزود: هرچند در گذشته سعی می شد در نبود این معاونت فعالیت‌های این حوزه در ستاد نظارت و سایر معاونت ها با فعالیت مضاعف دنبال شود اما خلاء نبود یک معاونت متمرکز در این حوزه به لحاظ گستردگی حوزه فعالیت قابل لمس بود که امیدواریم با ایجاد این معاونت مشکلات این حوزه مرتفع و اقدامات بهتری در راستای اجرا و نظارت بهتر و  تسهیل فرآیندهای گمرکی و ارائه خدمات مطلوب‌تر صورت گیرد.

ناظر گمرکات استان  بوشهر بیان کرد: بابک محمدی از نیروهای قدیمی گمرک بوشهر است که از تجربه بالایی در حوزه نظارت و گمرکات اجرایی استان های مختلف برخوردار بوده  و از سوابق ارزنده‌ای در سطح گمرکات دریایی و خشکی کشور برخوردار است.

در پایان این مراسم بابک محمدی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی و نظارت حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار