مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: ۲ مورد کیک آلوده در ۲ مدرسه باغملک مشاهده شد که با اقدام به موقع مدیر این واحدهای آموزشی، از استفاده آنها جلوگیری شد.
کد خبر: ۸۰۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ 16 December 2019

ناصر منگشتی بیان کرد: یکی از دانش آموزان مدرسه ابتدایی شهر باغملک روز شنبه هنگام استفاده از کیکی که در راه مدرسه از فروشگاه خریداری کرده بود متوجه وجود قرص در آن شد و با توجه به صحبت هایی که مدیر مدرسه کرده بود موضوع را به مدیر اطلاع داد.

وی افزود: امروز هم در یکی دیگر از مدارس باغملک دانش آموزی که از بوفه آموزشگاه کیکی را خریداری کرده بود متوجه وجود قرص در آن شد و مدیر مدرسه با اطلاع از این موضوع، بوفه را تعطیل کرد و مراتب پس از گزارش به اداره آموزش و پرورش،با هماهنگی و با دستور دادستان و همکاری ماموران شبکه بهداشت نسبت به جمع آوری کیک های مشکوک از بوفه مدرسه و  فروشگاه های مجاور مدرسه اقدام شد.

منگشتی ادامه داد: بخشنامه ای برای مدارس ارسال شده تا آگاهی در مورد استفاده از کیک های بسته بندی شده را به دانش آموزان بدهند و مربیان بهداشت مدارس هم در برنامه های آغازین صبحگاه و ظهرگاه موارد لازم را به اطلاع آنان رسانده و با نصب بنر و تراکت هشدار دهنده توصیه های لازم را ارایه می دهند.

مدیر آموزش و پرورش باغملک از خانواده ها خواست تا روشن شدن موضوع کیک های آلوده به قرص، تغذیه فرزندان خود را از مواد سالم بهداشتی و در منزل تهیه کنند و در اختیار فرزندانشان قرار دهند.

در چند روز گذشته چندین مورد کیک های آلوده به برخی قرص ها که گفته می شود پس از تولید در کارخانه، قرص ها درون آنها جاسازی شده، در سطح کشور مشاهده شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار