فرمانداررامسر تاکیدکرد؛
فرماندار رامسر گفت ؛ موانع پروازی در رامسر برطرف شده است وپرواز ای تی ار در شهرستان رامسر برقرار است
کد خبر: ۸۰۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ 16 December 2019


محمد آزاد فرماندار رامسر در جلسه پیش ازظهر امروز با معاون عمرانی استانداری مازندران و مدیران کل استان و شهرستان درباره بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر گفت: مهمترین اقدام در این زمینه آزاد سازی آموزشکده ملاصدرا بود که جزو موانع پروازی بوده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر تصریح کرد: در گذشته عزم جدی برای راه اندازی باند جدید فرودگاه وجود نداشت و با همراهی استاندار مازندران و مدیران استانی و شهرستانی مکانی برای خوابگاه آموزشکده ملاصدرا در نظر گرفته شد و در یک کار شبانه روزی با پیگیری های مستمر جابجایی خوابگاه انجام شد.
فرماندار رامسر با اشاره به اینکه بخش اعظمی از دانشجویان به دانشگاه پیام نور انتقال داده شدند و کارگاه ساخت مجموعه پروژه جدید ملاصدرا از سرعت خوبی برخوردار است گفت: روند ساخت ساختمان جدید آموزشکده ملاصدرا از پیشرفت خوبی برخوردار است و در سال جدید تحصیلی راه اندازی می شود.
وی با بیان اینکه پس از تخلیه ملاصدرا طبق قراردارد با شرکت فرودگاه ها یک و نیم میلیارد ریال طبق قرارداد به آن تعلق می گیرد تصریح کرد: ۹ موانع پروازی فرودگاهی برطرف شده است و در باند جدید فرودگاه پیمانکار مشخص و شروع بکار کرد و به علت محدودیت ها و موانع کار به خوبی پیشرفت نداشت.
فرماندار رامسر گفت: در باند قدیم فرودگاه هواپیمای ای تی آر نشست و برخاست دارد و میزان استقبال از فرودگاه رامسر زیاد و پروازها به صورت کامل انجام می شود که نیازمند تجهیز امکانات پروازی در سطح گسترده است
دراین جلسه همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه زیرساخت های رامسر برای بهره برداری از فرودگاه کافی نیست گفت: اعتبارات برای تکمیل زیرساخت ها قطره چکانی است.

مهدی رازجویان با بیان اینکه توسعه راه های مواصلاتی سبب توسعه شهرستان رامسر و ارز آوری خواهد شد گفت: توسعه فرودگاه در اولویت کار مسئولان است و پرواز کیش به رامسر از جمله کارها است.
وی با اشاره به اینکه توسعه فرودگاه رامسر سبب تحسین آیندگان خواهد شد تصریح کرد: اعتبارات به صورت قطره چکانی است و باید نهایت بهره برداری از آن برای توسعه و تعالی استان و عروس شهرهای ایران رامسر انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار