سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اردبیل گفت: بر اساس اعلام مسوولان قضایی استان ، شهرداری اردبیل موظف به دفن اصولی پسماندها شده است.
کد خبر: ۸۳۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ 03 April 2020

به گزارش تابناک اردبیل، فاضل عبدی اظهارداشت: این اداره از زمان شیوع بیماری ویروسی کرونا، موضوع نظارت بر پسماندهای عفونی در محل دفع زباله شهری اردبیل را طبق شیوه‌نامه‌های ابلاغی سازمان مرکزی در کارگروه مدیریت پسماند قرار داده است.

وی افزود: در ۲ هفته گذشته ۲ اخطاریه زیست محیطی در خصوص انجام مدیریت صحیح و اصولی پسماندها بویژه پسماندهای عفونی به سازمان مدیریت پسماند شهرداری اردبیل صادر شده است.

عبدی گفت: پیرو این اخطاریه‌ها و پیگیری موضوع از سوی فرماندار اردبیل به عنوان رییس کارگروه مدیریت پسماند و ورود مقام قضایی به موضوع، شهرداری اردبیل موظف به دفن اصولی پسماندها و پاکسازی محل شده و این اقدام همزمان با روز طبیعت شروع کرده است.

 وی با اشاره به اینکه حفاظت محیط زیست شهرستان اردبیل تا حصول نتایج لازم و رفع آلودگی مراتب را با جدیت پیگیری می‌کند از شهروندان خواست با رعایت مسائل زیست محیطی و عدم رهاسازی پسماندهای عفونی شامل ماسک و دستکش یکبار مصرف در خیابان و معابر در مدیریت این پسماندها همکاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار