به مناسبت روز جهانی قدس؛
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر از انتشار اولین فراخوان استانی آثار هنری «قدس آزاد» به مناسبت روز جهانی قدس و حمایت از آرمان‌های ملت فلسطین خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ 18 May 2020

 جشنواره آثار هنری «قدس آزاد» در بوشهر برگزار می شود

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر از انتشار اولین فراخوان استانی آثار هنری «قدس آزاد» به مناسبت روز جهانی قدس و حمایت از آرمان‌های ملت فلسطین خبر داد.

امید پارسایی فر در این گفت‌وگو اظهار داشت: هنرمندان استان دارای ظرفیت‌های هنری والایی هستند که مفاهیم متعالی مربوط به قدس شریف را می‌توانند در عرصه‌های هنری به خوبی جلوه‌گر سازند، بنابراین از این توانمندی برای خلق آثار ارزشمند استفاده خواهد شد.

وی بابیان اینکه امید است اولین دوره فراخوان با استقبال و آثار ارزشمند هنرمندان برگزار شود، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این فراخوان به صورت سالانه منتشر خواهد شد.

پارسایی فر با اشاره به محورهای موضوعی این فراخوان اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس، همبستگی و وحدت ملی، مسلمانان و کشور فلسطین، مقاومت و بیداری اسلامی، شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان شهید راه آزادسازی قدس و مدافعان حرم از موضوعاتی است که هنرمندان می‌توانند با توجه به آنان ارسال اثر کنند.

وی با اشاره به نوع آثار ارسالی خاطرنشان کرد: هنرمندان می‌توانند آثار خود را به صورت شعر، داستان، دل نوشته، پوستر، کاریکاتور و موشن گرافیک ارسال کنند.

پارسایی فر گفت: مهلت ارسال اثر در اولین فراخوان «قدس آزاد» تا ۱۰ خردادماه ۹۹ تعیین‌شده است و شرکت برای همه هنرمندان آزاد است.

وی اظهار داشت: هر هنرمند در هر بخش می‌تواند حداکثر ۳ اثر ارسال کند. همچنین محدودیتی در سبک‌ها و قالب‌های هنری آثار ارسالی وجود ندارد و به نفرات برگزیده جوایز ارزنده تعلق می‌گیرد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: آثار ارسالی به همراه نام کامل هنرمند، تخصص هنری، تلفن همراه، آدرس دقیق پستی، بیوگرافی هنرمند و عکس هنرمند از طریق پست الکترونیکی ارسال شود.

منبع/ مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار