رئیس اتاق اصناف گناوه با اشاره به احتمال حضور مسافرانی از شهر‌های آلوده، از بازاریان خواست داوطلبانه مغازه‌ها را در تعطیلات پیش رو تعطیل کنند.
کد خبر: ۸۵۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶ 23 May 2020

سیدفخرالدین حسینی رئیس اتاق اصناف گناوه گفت: در نظرسنجی‌های صورت گرفته، بیشتر بازاریان با تعطیلی بازار این شهر در روز‌های یکشنبه و دوشنبه موافق هستند.

او ادامه داد: از بازاریان درخواست می‌کنیم با توجه به احتمال حضور میهمانانی از شهر‌های آلوده و بنا به درخواست رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شبکه بهداشت گناوه، و همچنین برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌های خود، به صورت داوطلبانه بازار را تعطیل کنند.

رئیس اتاق اصناف گناوه تاکید کرد: در زمینه تعطیلی بازار به صورت دستوری مصوبه‌ای نداریم و انتظار داریم بازاریان داوطلبانه مغازه‌ها را تعطیل کنند.

بازار بندر گناوه در شمال استان بوشهر یکی از بازارهای پرمشتری در این استان است و هر سال در اسفند و اوایل بهار بسیاری از هموطنان از نقاط دور و نزدیک برای خرید به این بندر می‌روند.

در این بندر پنج هزار و ۶۳۰ واحد صنفی فعالیت دارند که دو هزار و ۴۰۰ واحد از این تعداد در مراکز تجاری مشغول به فعالیت هستند.

اتحادیه اصناف شهرستان گناوه بازار این بندر را از ششم اسفند پارسال با مشارکت خودجوش بازاریان برای جلوگیری از مسافرت ساکنان استان‌های درگیر با ویروس کرونا به این منطقه و حفظ سلامتی شهروندان تعطیل کرد و بازار پس از ۵۰ روز تعطیلی، ۳۱ فروردین بازگشایی شد.

منبع/ باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار