معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر از فراهم شدن امکان ثبت نام برخط و یکپارچه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی setadiran.ir برای کلیه متقاضیان شرکت در معاملات دولتی خبرداد.
کد خبر: ۸۵۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸ 26 May 2020

محمد رضا صادقی افزود: در راستای تسهیل کاربری سامانه تدارک الکترونیک دولت و توسعه دولت الکترونیک، امکان ثبت نام برخط و یکپارچه برای متقاضیان بخش خصوصی جهت شرکت در معاملات دولتی فراهم شده است.

وی گفت: طبق هماهنگی مرکزتوسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت با مجری سامانه ستاد به منظور انگیزش کاربران، ثبت نام برخط تا اطلاع ثانوی رایگان خواهد بود در حالیکه ثبت نام حضوری کمافی سابق مشمول هزینه عضویت خواهد بود.

صادقی افزود: عدم نیازبه مراجعه حضوری و ارائه اسناد کاغذی از مزایای روش برخط و عدم نیاز به ثبت نام جداگانه برای شرکت در مناقصه و مزایده از مزایای ثبت نام یکپارچه است.

وی گفت: این روش منجر به حذف بخشی از مراجعه حضوری و صرفه جویی در مصرف کاغذ در سال گردد و به تبع آن کاهش حمل و نقل؛ کاهش مصرف سوخت و از آن مهمتر افزایش بهره وری و کارایی خواهد شد.

صادقی افزود: همه متقاضیان شرکت در معاملات دولتی ازجمله تامین کنندگان، مناقصه گران و مزایده گران استان بوشهر که تا کنون موفق به عضویت در سامانه ستاد نشده اند ضرورت دارد اقدام نمایند.

منبع/ خبرگزاری صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار