گروه استان‌ها- سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر گفت: برای جلوگیری از شیوع حداکثری بیماری کرونا دستگاه‌های کارت‌خوان در تاکسی‌های درون شهری بوشهر نصب می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹ 10 June 2020

حسن شجاعی‌پور  ظهر امروز در نشست بررسی راهکارهای نصب کارت‌خوان در تاکسی‌های درون شهری بوشهر اظهار داشت: با توجه به خطرات ناشی از انتشار بیماری کرونا و لزوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی با ارائه راهکاری جدید طرح مجهز شدن تاکسی‌ها و باجه‌های بلیت فروشی اتوبوس‌های درون شهری به دستگاه کارت‌خوان در دست اقدام است.

وی بیان کرد: برابر توافق صورت گرفته  مابین سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر و یکی از بانک‌ها مقرر شد تمامی تاکسی‌های تحت نظارت این سازمان  مجهز به دستگاه کارت‌خوان بانکی شوند.  

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد:در ناوگان اتوبوسرانی بلیت‌‌های کاغذی به‌صورت کامل حذف می‌شود  و  این سازمان اقدام به بازسازی دستگاه‌های کارت‌خوان در همه ناوگان اتوبوسرانی کرده است و به‌منظور حفظ سلامت شهروندان و کارکنان سازمان این امور به‌صورت مکانیزه در قالب دستگاه‌های کارت‌خوان امکان‌پذیر است.        

شجاعی‌پور افزود: در نظر است تمام تاکسی‌های درون شهری برای دریافت کرایه حمل مسافر از طریق دستگاه‌های کارت خوان اقدام کنند.

وی نصب دستگاه کارت‌خوان در حمل و نقل شهری را یکی از راه‌های کاهش تماس بین مسافر و  راننده دانست و ابراز کرد: جلوگیری حداکثری از گسترش ویروس کرونا و برای حفظ سلامت شهروندان هدف طرح  تجهیز تاکسی‌های درون شهری بوشهر به کارت‌خوان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار