مدیرعامل گروه مپنا سرمایه‌گذار طرح آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر گفت: با تامین اعتبار لازم؛ بخشی از این طرح تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۶۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ 13 June 2020

عباس علی‌آبادی در بازدید از روند اجرای طرح آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعبی بوشهر بیان کرد: تمام تلاش‌ها در تکمیل این طرح است که با تامین اعتبار لازم بخشی از آن امسال وارد مدار تولید می‌شود.

وی با تاکید بر تامین بخشی از اعتبار خرید تضمینی آب برای تسریع در تکمیل این طرح افزود: مجریان طرح آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر شبانه‌روز برای تکمیل آن در تلاش هستند و امیدواریم با تامین اعتبار لازم وارد مدار تولید شود.

مدیرعامل گروه مپنا با بیان اینکه تمام تجهیزات طرح آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر خریداری شده است اضافه کرد: بیش از ۸۰ درصد تجهیزات این طرح از شرکت‌های داخلی تامین شده و بخشی هم وارداتی است که در اوج تحریم‌ها تامین شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب بوشهر هم با تاکید بر نقش مهم اجرای طرح آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر در حل مشکلات آب آشامیدنی استان افزود: اکنون دو طرح آب‌شیرین‌کن با ظرفیت ۳۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب در بوشهر و کنگان در مدار تولید است که تکمیل طرح ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر می‌تواند پاسخگوی بخش عمده‌ای از مشکلات باشد.

عبدالحمید حمزه‌پور با بیان اینکه در اجرای این طرح افزون بر ۱۵۰ میلیارد تومان از سوی شرکت مپنا سرمایه‌گذاری می‌شود ادامه داد: این طرح در زمینی به مساحت ۷ هزار متر مربع با تاسیسات و امکانات پیشرفته در کنار ساحل خلیج فارس بوشهر در حال ساخت است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش‌ها بر این است که با تامین اعتبار لازم،  بخشی از طرح آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعبی بوشهر امسال وارد مدار تولید می‌شود.

استاندار بوشهر هم با قدردانی از تلاش سرمایه‌گذار و شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر گفت: با افتتاح طرح آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر این شهر به پایداری مطمئنی در تامین آب می‌رسد.

عبدالکریم گراوند بیان کرد: با اراده‌ای که در اجرای این طرح است پیش‌بینی می‌شود براساس برنامه‌زمان‌بندی تکمیل و افتتاح شود.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار