کد خبر: ۸۶۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱ 27 June 2020
پنج هزار و ۵۵۴ کولر برای مدارس بوشهر تامین شد

مدیرکل نوسازی، توسعه، و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: از سال۹۲ تاکنون پنج هزارو ۵۵۴ دستگاه کولر گازی تامین و تحویل مدرسه‌های این استان شده‌است.

احمد مرادی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از این شمار هزار و ۴۰۰ دستگاه با ۱۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری در اسفند ۹۷ خریداری شده‌است.

وی بیان کرد: در زمان حاضر هیچ کلاس درس بدون وسیله سرمایشی در استان بوشهر وجود ندارد اما به دلیل فرسودگی بخشی از این وسایل قابلیت استفاده نبوده  و تلاش می‌شود با تامین اعتبار و خرید وسایل سرمایشی مورد نیاز محیط مناسبی برای تحصیل دانش‌آموزان فراهم شود.

مرادی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده پیش‌بینی می‌شود در صورت تامین اعتبار لازم بیش از ۲هزار دستگاه کولر گازی مورد نیاز مدرسه‌های استان بوشهر تامین و تحویل آموزش و پرورش شود.

وی اظهار داشت: با توجه به احتمال آغاز سال تحصیلی جدید در نیمه دوم شهریورماه و شرایط آب و هوایی استان بوشهر تلاش می‌شود کولرهای فرسوده موجود تعویض و شرایط لازم برای حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس فراهم شود.

مرادی یادآور شد: در زمینه تامین وسایل گرمایشی نیز با توجه به شرایط خاص استان بوشهر تاکنون یکهزار و ۹۱۱ دستگاه بخاری تابشی، ۳۸ موتورخانه و سه هزار و ۴۸۳ رادیوتور در مدرسه‌ها و خوابگاه‌های دانش‌آموزی این استان نصب شده‌است.

وی گفت: از سال ۹۲ تا ۹۸، یکهزار و ۱۵۱ کلاس درس در قالب ۳۰۵ پروژه با زیربنای ۱۶۷هزار و ۵۲۰ مترمربع در استان بوشهر احداث و به آموزش و پرورش تحویل شد که از این مجموع ۶۱۱ کلاس درس در قالب ۱۵۵ پروژه با زیربنای ۷۸هزار و ۹۲۸ مترمربع با کمک خیران انجام شده‌است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار