کد خبر: ۸۷۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 04 July 2020

گروه استان‌ها - امام جمعه بوشهر خدام حرم رضوی  را سفیران معرفت و ولایت رضوی دانست و گفت: مردم دلتنگ حرم امام رضا(ع) هستند و لحظه‌شماری می‌کنند که موانع برطرف شود و خود را به ساحت نورانی ایشان برسانند و در حال و هوای آن توسل بجویند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری شامگاه جمعه در دیدار با خدام آستان قدس رضوی با قدردانی از خدام حرم رضوی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت به علاقمندی مردم ولایت‌مدار بوشهر به خاندان ائمه اطهار(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: مردم استان بوشهر مردمانی هستند که از دیرباز به عشق ولایت زندگی کرده و در طریق ولایت بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه حضور خدام در این استان آثار و برکات بسیار عالی داشته است افزود: ما در استان بوشهر که مشهور به استان اهل بیت و ولایت (ع) است، هر وقت که حضور خادمان را تجربه کردیم گویا این نور رضوی در جامعه طلوع کرده و تا مدت‌ها عطر حضور مبارک آنها را در استان احساس می‌کنیم.

آیت الله صفایی بوشهری، خدام حرم رضوی  را سفیران معرفت و ولایت رضوی دانست و بیان کرد: حرکت شما در سفر به شهرهای مختلف حرکتی است که حضرت ثامن‌الحجج(ع) خودشان هم انجام دادند و از مدینه به ایران آمدند و این کار خیلی ارزشمند و بزرگی است.

امام جمعه بوشهر گفت: مردم شما خدام حرم رضوی را نه‌تنها به‌عنوان یک انسان بزرگوار بلکه به‌عنوان شخصیتی متبرک و متنعم و معطر به عطر ساحت مقدس حضرت امام رضا(ع) می‌بینند.

وی با بیان اینکه زیارت حضرت امام رضا (ع) آثار و برکات دنیوی و اخروی زیادی دارد که نصیب انسان می‌شود، خطاب به خادمان بارگاه رضوی خاطرنشان کرد: شما خدام حرم رضوی هم که از آن بارگاه امام رضا(ع) تشریف می‌آورید حامل همان برکات و فیوضات هستید و زیارت لازم نیست حتماً در خود حرم باشد بلکه زیارت از راه دور ثواب زیارت حضوری را دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: مردم دلتنگ حرم حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) هستند و لحظه‌شماری می‌کنند که موانع برطرف شود و خود را به ساحت نورانی ایشان برسانند و در حال و هوای آن توسل جویند.

در  این دیدار خدام حرم رضوی از آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اهدا قاب فرش متبرک حرم مطهر رضوی تقدیر کردند.

انتهای پیام/190/س

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار