سردار عبدالله حسنی:
به گزارش تابناک سمنان: سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۲۵۶ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیسی بین نیروی انتظامی استان و سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ 12 July 2020

۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان رضوی کشف و ضبط شد - قدس آنلاین ...

سردار عبدالله حسنی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در عملیات مشترک بین پلیس سمنان و سیستان و بلوچستان ۲۵۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، بیان کرد: این میزان مواد مخدر از یک دستگاه سمند کشف‌شده است.

وی با اشاره به عملیات اطلاعاتی پلیس سمنان و اطلاع از حمل یک محموله مواد مخدر در شرق کشور، بیان کرد: در پی هماهنگی‌های لازم با پلیس سیستان و بلوچستان و تحت کنترل گرفتن خودروی سمند مشکوک به حمل مواد مخدر، فرد خاطی در ورودی ایرانشهر شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به تعقیب و گریز خودروی سمند پس از اعلام ایست و عدم تمکین راننده، گفت: خودروی سمند پس از تعقیب و گریز در ایرانشهر سیستان و بلوچستان متوقف و از آن ۲۵۶ کیلوگرم تریاک کشف می‌شود.

حسنی با تاکید بر اشراف اطلاعاتی ناجا به خصوص در حوزه حمل و قاچاق مواد مخدر و مبارزه جدی با سوداگران مرگ، بیان کرد: فرد خاطی به همراه پرونده قاچاق مواد مخدر به دستگاه قضائی ارجاع یافته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار