سید سعید شاهرخی درباره جزئیات محدودیت‌ها تصریح کرد: از امروز تا ۲۸ تیر ماه، تمامی مداس، دانشگاه‌ها، آموزش‌گاه‌های فنی و حرفه‌ای، کتابخانه‌ها، قلیان سراها، تالارها، کافه‌ها، قهوه خانه‌ها، شهربازی‌ها، مراکز تفریحی و موسسات زبان تعطیل اعلام می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳ 12 July 2020
استاندار همدان گفت: از امروز محدودیت‌های یک هفته‌ای برای پیشگیری از کرونا در سراسر استان همدان اعمال می‌شود.

به گزارش تسنیم، شاهرخی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا ویروس در استان، از امروز به مدت یک هفته محدودیت‌هایی در سراسر استان اعلام میشود که تمام مجوعه‌ها ملزم به اجرای آن هستند.

وی درباره جزئیات محدودیت‌ها تصریح کرد: از امروز تا ۲۸ تیر ماه، تمامی مداس، دانشگاه‌ها، آموزش‌گاه‌های فنی و حرفه‌ای، کتابخانه‌ها، قلیان سراها، تالارها، کافه‌ها، قهوه خانه‌ها، شهربازی‌ها، مراکز تفریحی و موسسات زبان تعطیل اعلام می‌شود.

استاندار همدان با اشاره به وضعیت پنج شهرستان قرمز استان، ابراز کرد: نماز جماعت در شهرستان‌های همدان، نهاوند، تویسرکان، ملایر و بهار برگزار نمی‌شود.

شاهرخی افزود: استخرها، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی نیز از امروز به مدت یک هفته اجازه فعالیت و پذیرش مشتری را ندارند.

وی با تاکید بر اینکه محدودیت تردد در بلوار ارم نیز باید توسط شهرداری انجام شود، گفت: با توجه به درخواست دادستان استان و شیوع گسترده کرونا، به مدت یک هفته کلیه کار‌های قضایی غیر از موارد خیلی ضروری، در دادسرا‌های عمومی و انقلاب تعطیل اعلام می‌شود.

استاندار همدان افزود: مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اجازه فعالیت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار