نماینده دشتستان:
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تمرکز روی حوزه فرهنگ باید افزایش یابد.
کد خبر: ۸۹۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 02 September 2020

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تمرکز روی حوزه فرهنگ باید افزایش یابد.

ابراهیم رضایی در این گفت و گو اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی جایگاه خاصی در مقابله با هجمه‌های دشمن دارد.

وی اضافه کرد: امروزه دشمن با ابزارهای متنوع و متکثر در حوزه جنگ نرم، خیلی بیشتر از جنگ سخت، سرمایه‌گذاری کرده، اما به برکت خون شهدای گرانقدر امثال حاج قاسم از بعد حمله نظامی ترسی نداریم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: هیچ ترسی از موشک و ناو دشمن نداریم ولی نگرانی ما بابت موشک‌ها و ناوهای فرهنگی دشمن است که شبانه روز برای جدا کردن نسل جوان از انقلاب اسلامی در حال فعالیت هستند.

رضایی خاطرنشان کرد: در گفتمان رهبری هم بیشتر توجه بر فرهنگ است و همه ما وظیفه داریم هرچه می‌توانیم سازمان تبلیغات اسلامی را تقویت کنیم.

وی بیان کرد: دستگاه عظیم سید و شهدا (ع)، پیاده‌روی اربعین، راهیان‌نور، هیئت‌ها، مساجد و… توانسته‌اند این نظام و انقلاب و مردم را در مقابل هجمه‌ها و حملات عظیم فرهنگی و رسانه‌ای دشمن حفظ کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی سازمان تبلیغات را قرارگاه برنامه‌های فرهنگی و دینی خواند و اضافه کرد: وظیفه داریم سازمان تبلیغات را تقویت کنیم و در این روزها که فشار دشمن بیشتر شده است، باید بیش از پیش به این موضوع توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری دشمن در حوزه جنگ نرم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از جنگ سخت است، تصریح کرد: دشمن ابزار رسانه را به صورت متعدد و متکثر در دست دارد.

 

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار