دبیر ستاد مبارزه با کرونا
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۲۷۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند. 
کد خبر: ۸۹۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸ 04 September 2020

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۲۷۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند. 

دکتر سعید کشمیری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند. 

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۱۴۷ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: در این مدت ۵۰ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۳ مورد مثبت قطعی بوده‌اند. 

دکتر کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۴۴ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعد‌اد در حال حاضر ۲۲ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: سه نفر از همشهریان روز پنج شنبه فوت شده‌اند که تست کرونای همه آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است که در رده سنی ۶۷ تا ۸۵ سال هستند. 

دبیر ستاد کرونا در استان با اشاره به اینکه تاکنون فوتی های مثبت استان بوشهر به ۴۹۰ مورد رسیده است اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۰ هزار و ۶۸۹ مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسایی شده است. 

دکتر کشمیری تأکید کرد: ماسک زدن، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی همچنان بهترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کروناست.

 

منبع/خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار