رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر با اشاره به توزیع ۲۰۸هزار بسته معیشتی میان نیازمندان در نقاط مختلف استان بوشهر گفت: همزمان با سالروز تأسیس بسیج در ۵آذر، ۱۴هزار بسته مواد غذایی میان خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 22 November 2020

سرهنگ ذوالفقار عباسی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، بسیج را تجلی والاترین ارزش‌های انسانی و شخصیت‌های اخلاقی بر گرفته از دین مبین اسلام دانست و اظهار داشت: بسیج با بهره جستن از امکانات و تخصص‌های گوناگون خدمات‌رسانی به جامعه هدف از جمله عمران آبادانی و محرومیت‌زدایی را در دستور کار قرار داده است.

وی، با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی، 17 اردیبهشت 79 به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی تاسیس شد گفت: بسیج سازندگی بر اساس ظرفیت‌ها و تخصص‌‌های درون سازمانی مردمی با همکاری و تعامل دیگر سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و نهادها سازماندهی شدند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر یکی از برنامه‌های این نهاد را مقابله با ویروس کرونا دانست و بیان کرد: بر اساس بستر سامانه اطلس جهادی یک‌هزار گروه جهادی اعم از بسیج دانشجویی، دانش آموزی، محلات، طلاب، جامعه پزشکی و خواهران ساماندهی شدند.

سرهنگ عباسی‌فر توزیع بسته معیشتی و غذایی را یکی از ماموریت‌های مهم بسیج سازندگی در شرایط کرونایی دانست و بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا خرداد ماه امسال 164 هزار بسته معیشتی توسط سپاه استان بوشهر در مناطق مختلف در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی از اجرای مرحله دوم خدمات‌رسانی در توزیع بسته‌های معیشتی از ماه محرم تا پایان ماه صفر خبر داد و تصریح کرد: در این مدت 44 هزار بسته مواد غذایی توسط بسیجیان به خانواده‌های نیازمندان تحویل شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون 208 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان در نقاط مختلف استان توزیع شده است تصریح کرد: همزمان با سالروز تاسیس بسیج در 5 آذر 14 هزار بسته مواد غذایی میان خانواده‌های بی‌بضاعت در سطح استان بوشهر توزیع می‌شود.

سرهنگ عباسی‌فر اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی را از دیگر ماموریت‌های سازمان بسیج سازندگی دانست و تاکید کرد: در این بخش همزمان با 5 آذر سالروز تاسیس بسیج، 636 پروژه عمرانی کوچک و عام‌المنفعه که بیشتر مسکن مددجویی است افتتاح می‌شود.

وی، از وجود تخصص‌های مختلف در بسیج خبر داد و خاطر نشان کرد: خدمات بسیج به جامعه هدف بر اساس توان علمی و تخصص عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار