امام جمعه سعدآباد دشتستان با اشاره به ماجرای توزیع بادمجان بین مردم نیازمند در روستای "نظرآقا" گفت: در کنار تجلیل از بسیجیان قهرمان روستای نظرآقا، کشاورزان با سخاوت چندتُن بادمجان ‌نیازمندان توزیع کردند.
کد خبر: ۹۱۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 22 November 2020

مطلبی با عنوان توزیع "بسته بادمجان" در بین مردم روستای نظرآقا دشتستان به عنوان بسته معیشتی در فضاهای مجازی و رسانه‌ای انتشار یافت.

امام جمعه سعدآباد شهرستان دشتستان که در مراسم تجلیل از بسیجیان در مسجد روستای نظرآقا حضور داشت با بیان اینکه "هر ساله از بسیجیان قهرمان در هفته بسیج تجلیل می‌شود" اظهار داشت: در آیین تجلیل از بسیجیان قهرمان روستای نظرآقا دشتستان، کشاورزان، با سخاوت چندتُن از محصول بادمجان خود را برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند در اختیار بسیجیان قرار دادند.

حجت الاسلام علیرضا کشاوزر بارگاهی افزود: در این راستا بسیجیان در جمع آوری و انتقال آن به روستا و توزیع بین افراد نیازمند همکاری کردند.

وی با بیان اینکه کشاورزان منطقه سعدآباد از جمله روستای نظرآقا با سخاوت هستند و توجه ویژه‌ای به افراد نیازمند دارند گفت: توزیع بادمجان به عنوان بسته معیشتی نبود بلکه در راستای ترویج فرهنگ زکات و قدردانی از کشاورزان سخاوتمند چند بسته بادمجان در مراسم یاد شده در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

امام جمعه سعدآباد بیان کرد: اهالی ساکن شهرها و روستاهای سعدآباد از جمله روستای نظرآقا توجه ویژه‌ای در رسیدگی به خانوارهای نیازمند و بی‌بضاعت دارند که در طول سال خدمات گوناگونی به این خانوارها می‌شود.

 روستای نظرآقا، از توابع بخش سعدآباد شهرستان دشتستان استان بوشهر است که در این روستا فعالیت کشاورزی مورد توجه قرار دارد و انواع محصولات صیفی و سبزیجات، خرما و انواع گیاهان دارویی تولید می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار