مسئول علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: از ۲۴ طرح ارسال شده به این سازمان در سالجاری، ۱۲ طرح به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۹۱۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ 22 November 2020

غلام هنرمند روز یکشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج به رسانه ها اعلام کرد: از سال ۹۰ تاکنون ۲۶۰ طرح اختراعی و ابتکاری بسیجیان بوشهری به سازمان علمی، پژوهشی و فناوری ارسال شد که از این تعداد ۱۲۰ مورد به ثبت رسیده است.

وی اظهار کرد: اگر امروز نظام انقلاب اسلامی از سخت‌ترین شرایط به راحتی عبور می‌کند به واسطه وجود و حضور فعال و همیشگی بسیج در عرصه‌های مختلف است.

هنرمند ادامه داد: استمرار راه شهدا در وجود بسیج توانسته تا در همه زمینه‌ها این نهاد انقلابی پیشرو و الگو باشد.

وی یادآورشد: ارج نهادن به مقام و منزلت مخترعان، نخبگان و مراکز وابسته و همچنین تشویق و ایجاد انگیزه در بین فعالان، حمایت از ایده‌ها و طرح‌ها، توسعه فرهنگ علم و تحقیق در استان و ارائه ایده‌ها و محصولات مخترعان و مبتکران در راستای اقتصاد دانش‌بنیان در استان از وظایف سازمان علمی و پژوهش است.

هنرمند ادامه داد: حضور گسترده و پرشور مردم و بسیجیان در تمام عرصه‌هایی که جامعه به آن نیاز دارد چه در عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی نه تنها به دشمنان و بدخواهان داخل و خارج تودهنی زده است بلکه به عنوان یک الگویی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در نظام عالم به اثبات رسانده است.

در این آئین از طرح‌های برتر موجود در مراکز رشد، طرح‌های آماتوری، طرح‌های نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای مراکز تحقیقاتی و پایگاه‌های علمی، پژوهشی نمونه و نفرات برتر اقشار دانشور بسیج استان بوشهر تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار