رئیس اتاق اصناف استان بوشهر گفت: بازرسی‌های گشت مشترک نشان دهنده رعایت ۹۸ درصدی محدودیت‌ها از سوی اصناف این استان در روز نخست اجرای این طرح است.
کد خبر: ۹۱۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ 22 November 2020

مصطفی گراشی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، بیان کرد: بر اساس نتایج بازرسی‌ها که در پایان شب گذشته جمع بندی شد، میزان ۹۸ درصد از اصناف مشمول محدودیت به صورت خودجوش اقدام به تعطیلی واحدهای صنفی خود کردند.

مصطفی گراشی گفت: در اولین روز آغاز محدودیت‌ها هیچ واحد صنفی پلمپ نشد و تعداد اندکی از اصناف که از محدودیت‌ها تخطی کرده بودند اخطار دریافت کردند که امروز و روزهای آینده دوباره بازرسی می‌شوند.

خیابان‌های مرکزی شهر بوشهر بیشترین میزان تعطیلی اصناف را داشت و بی توجهی به محدودیت‌ها بیشتر از سوی واحدهای صنفی واقع در کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی که در صورت بی‌توجهی به تذکرها، در روزهای آینده پلمب می‌شوند.

وی افزود: در اولین روز اجرای محدودیت‌ها، به همراه فرماندار بوشهر و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت این استان بازدیدی سه ساعته از همه مناطق این شهر انجام شد که ارزیابی از میزان رعایت محدودیت‌ها مطلوب بود.

گراشی اضافه کرد: بازرسی‌ها از سطح شهر هر روز تا ساعت ۱۰ شب ادامه دارد و همه محله‌ها روزانه بازدید می‌شوند.

رئیس اتاق اصناف استان بوشهر  یادآور شد: به دنبال اجرای محدودیت‌های کرونایی از اول آذرماه در کل کشور، ۱۰ تیم کنترل در گشت مشترک فعالیت‌ واحدهای صنفی گروه‌های ۲، ۳و ۴ از صبح روز شنبه گشت زنی در شهر بوشهر را آغاز کردند.

نمایندگان اتاق اصناف، نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن، و تجارت، مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی بوشهر در گشت‌های مشترک رعایت محدودیت‌ها در بوشهر را کنترل می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار