مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: با گذشت ۹ ماه از شیوع ویروس کرونا، عملیات ویژه رسانه‌ای این مرکز از مرز ١۴۶ هزار دقیقه گذشت.
کد خبر: ۹۱۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 22 November 2020
سید حسین ناظر افزود: از ۱۴۶ هزار دقیقه عملیات ویژه رسانه‌ای درباره کرونا، ۶۸ هزار دقیقه در رادیو و رادیو نما، ۵۴ هزار دقیقه در تلویزیون و سامانه زیرنویس، ۲۱ هزار دقیقه در خبر و ۳ هزار دقیقه در فضای مجازی و در گستره استانی، ملی و فراملی تولید و پخش شده است.
 
وی با گرامیداشت یاد و خاطره هشت شهید مدافع سلامت و ٧٧٩ نفر فوت شدگان کرونا در استان بوشهر، افزود: این مرکز برای ثبت و ضبط این وقایع ده‌ها مستند رادیویی، تلویزیونی و خبری و همچنین ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی «ساعت سلامت» را تهیه کرده است.
 
مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر ادامه داد: در این ۹ ماه، چهار مرحله مواسات و همدلی مومنانه مردم نوعدوست استان بوشهر به صورت زنده از شبکه‌های سراسری و بین المللی پخش شده است.
 
وی بیان کرد: از ابتدای شروع کرونا تا کنون، مصوبات بیش از ۸۰ جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، هیات‌های اندیشه ورز استانی منجر به برنامه سازی رسانه‌ای شده که اطلاع رسانی، آموزش، امید آفرینی و شادی و نشاط محور آن‌ها بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار