مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به بارندگی‌های آذر ماه و آبگرفتگی معابر، منازل مسکونی و جاده‌ها گفت: در این راستا ۳۰ تیم امدادی جمعیت هلال احمر استان بوشهر به یاری آسیب دیدگان شتافتند.
کد خبر: ۹۲۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱ 30 November 2020

غلامرضا حاجیانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به بارش باران در هفته جاری در نقاط مختلف شهری و روستایی استان بوشهر اظهار داشت: بیشتر بارش باران در گناوه با 148 میلیمتر ثبت شده و پس از آن بوشهر با 106 ، دیلم 92 ، تنگستان 80 و دشتستان 60 میلیمتر بیشترین بارش باران داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در مجموع میزان بارش باران در استان بوشهر 536 میلیمتر بوده است گفت: تیم‌های امدادی هلال احمر در شبانه‌روز برای خدمات رسانی آماده باش هستند و در جریان بارش باران 30 تیم تخصصی برای امداد رسانی اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از اجرای 58 عملیات امدادرسانی خبر داد و بیان کرد: در خدمات رسانی به آسیب دیدگان 82 امدادگر و 43 پرسنل جمعیت هلال احمر به جامعه هدف خدمات رسانی کردند.

حاجیانی، تخلیه آب از منازل روستایی و شهری را از جمله این خدمات دانست و بیان کرد: در این زمینه به 354 نفر که دچار بحران بودند از سوی امدادگران هلال احمر به آنان خدمات رسانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار