رئیس دادگاه شبانکاره؛
تابناک- رئیس دادگاه شبانکاره شهرستان دشتستان گفت: دستگاه قضایی براساس قانون با عاملان و مسببان احتمالی آتش سوزی مرکز مخابرات شبانکاره قاطعانه برخورد می‌کند.
کد خبر: ۹۲۶۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶ 25 December 2020

با عاملان آتش سوزی مخابرات شبانکاره برخورد قاطع وقانونی می شود

به گزارش خبرگزاری تابناک،عبدالکریم جمالی با اشاره به آتش‌سوزی در مرکز مخابرات شبانکاره اظهار داشت: علت حادثه آتش سوزی مرکز مخابرات شبانکاره در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه مرکز مخابرات شبانکاره ساعت 6 صبح دچار آتش سوزی شد گفت: این حادثه خساراتی به اموال و امکانات موجود در این مرکز وارد کرد.

 

رئیس دادگاه عمومی بخش شبانکاره شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه این حادثه هیچگونه تلفات جانی نداشته است بیان کرد: در این حادثه خطوط ارتباط تلفنی ثابت در این شهر دچار اختلالاتی شد که خوشبختانه این حادثه هیچگونه تلفات جانی نداشته و موضوع توسط ضابطان قضایی و کارشناسان مربوطه در حال پیگیری است.

جمالی با تأکید بر برخورد با عاملان و مسببان احتمالی آتش سوزی در مرکز مخابرات شبانکاره افزود: تاکنون شخص خاصی در خصوص  آتش‌سوزی‌  مرکز مخابرات شبانکاره معرفی نشده است.

وی تأکید کرد: در صورت اینکه احراز شود فرد یا افرادی در بروز حادثه  آتش‌سوزی مخابرات شبانکاره به هرنحوی  دخالت داشته باشند تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت و بدون شک برخورد قاطع قانونی قضایی صورت می‌گیرد.

منبع/تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار