مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خبرداد:
تابناکــ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به وارد مدار شدن ۴۰درصد شبکه فاضلاب بافت تاریخی بوشهر گفت: با تکمیل این پروژه ۲۰هزار انشعاب فاضلاب به ساکنان این بافت با پرداخت تسهیلات واگذار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 26 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک،عبدالحمید حمزه‌پور با اشاره به اجرای طرح فاضلاب بوشهر اظهار داشت: تاکنون حدود 500 کیلومتر خط انتقال و شبکه جمع‌آوری و یک مدول تصفیه خانه به ظرفیت 30 هزار متر مکعب با هزینه‌ای افزون‌بر 255 میلیارد تومان اجرا شده است.

واگذاری ۲۰هزار انشعاب فاضلاب به بافت تاریخی بوشهر/ اجرای شبکه فاضلاب در بافت تاریخی بوشهرواگذاری ۲۰هزار انشعاب فاضلاب به بافت تاریخی بوشهر

وی با بیان اینکه شبکه فاضلاب در تمامی نقاط شهر بوشهر طراحی و اجرا می‌شود خاطر نشان کرد: اکنون برنامه اجرای طرح فاضلاب در نقاط جنوبی شهر بوشهر در حال طراحی است که با اتمام طرح مطالعاتی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرای شبکه فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر خبر داد و بیان کرد: برای حفظ و ماندگاری بافت تاریخی بوشهر که یک گنجینه گرانبها در کنار آبهای خلیج فارس است طرح فاضلاب در این بافت اجرایی شد و اکنون پیشرفت آن بالای 90 درصد است.

حمزه‌پور، طول شبکه فاضلاب بافت تاریخی بوشهر را 35 کیلومتر دانست و تصریح کرد: این پروژه با اعتباری افزون‌بر 130 میلیارد تومان اجرا شده است و تنها بخش لوله‌رانی آن به طول 500 متر مانده است.

وی از وارد مدار شدن 40 درصد شبکه فاضلاب بافت تاریخی بوشهر خبر داد و گفت: پروژه فاضلاب بافت تاریخی بوشهر که در محلات چهارگانه کوتی، دهدشتی، بهبهانی‌ها و شنبدی و خیابان‌ها و محلات اطراف آن در حال اجرا است بیش از 40 درصد این طرح با 2 ایستگاه پمپاژ وارد مدار بهره‌برداری شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با تاکید بر بهره‌مندی مردم ساکن در شهر بوشهر از شبکه فاضلاب خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه 20 هزار انشعاب فاضلاب به ساکنان بافت تاریخی بوشهر با پرداخت تسهیلات واگذار می‌شود.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار