دبیر علمی سومین کنفرانس بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی :
تابناک ـــدبیرعلمی سومین کنفرانس بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی با اشاره به برگزاری این کنفرانس به صورت فضای مجازی در بوشهر گفت: در این راستا ۱۸۰ مقاله علمی به کنفرانس از ۱۴ کشور آسیایی و اروپایی ارسال شده است.
کد خبر: ۹۲۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲ 26 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک ، رضا آذین ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی دوسالانه نفت، گاز و پتروشیمی خلیج فارس، در دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: نخستین کنفرانس دوسالانه نفت، گاز و پتروشیمی خلیج فارس سال 1395 و کنفرانس دوم هم سال 1397 توسط دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد.دانشگاه خلیج فارس بوشهر میزبان سومین کنفرانس مجازی بین المللی

وی از برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی دوسالانه نفت، گاز و پتروشیمی خلیج فارس، از 8 دی‌ماه به میزبانی دانشگاه خلیج فارس بوشهر و به صورت مجازی خبر داد و بیان کرد: 180 مقاله علمی به این کنفرانس از 14 کشور آسیایی و اروپایی ارسال شده است.

 دبیر علمی سومین کنفرانس بین‌المللی دو سالانه نفت، گاز و پتروشیمی افزود: این مقالات از  محققان و دانشگاه‌ کشورهای، هند، عراق، فرانسه، غنا، رومانی، کانادا، اتریش، نیجریه، انگلیس، اسکاتلند، ژاپن، آلمان، مالزی، قزاقستان و ایران تحویل شده است.

آذین با اشاره به داوری مقالات با مشارکت صاحب‌نظران از دانشگاه کشورهای مختلف جهان گفت: بیش از 80 عضو کمیته علمی این کنفرانس از کشورهای 14 گانه یاد شده در داوری مقالات مشارکت کردند.

عضو هیئت علمی دانشگاه خلیج فارس  بوشهر تصریح کرد: مقالات پذیرفته شده در کنفرانس بین‌المللی دوسالانه نفت، گاز و پتروشیمی، در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و سیویلیکا نمایه خواهد شد.

دبیر اجرایی سومین کنفرانس بین‌المللی دو سالانه نفت، گاز و پتروشیمی با اشاره به 15 سخنران مهم این کنفرانس از کشورهای اسکاتلند، اتریش، هند، قزاقستان، مالزی و عمان خاطرنشان کرد: سخنرانان دستاوردهای علمی در حوزه‌های مهندسی نفت و شیمی، پالایش نفت و گاز، پتروشیمی، انرژی و محیط زیست ارائه می‌دهند.

 علی رنجبر از تشکیل پانل تخصصی برداشت نفت از میدان‌های نفتی ایران خبر داد و افزود: پانل تخصصی ازدیاد برداشت نفت از میدان‌های نفتی ایران با حضور مقامات وزارت نفت و دانشگاه‌ها، برگزار و دستاوردهای دانشگاه‌های مجری طرح‌های میدان محور ارائه و تحلیل می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه خلیج فارس بوشهر از تشکیل 5 کارگاه آموزشی تخصصی کنفرانس یاد شده خبر داد و بیان کرد: این کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های بالادستی نفت و گاز، محیط زیست، شبیه سازی فرآیندهای شیمیایی، برنامه نویسی، محیط زیست و انرژی با همکاری متخصصان صنعتی و دانشگاهی ایران، کانادا، قزاقستان و هند تشکیل می‌شود.

دبیر اجرایی سومین کنفرانس بین‌المللی دو سالانه نفت، گاز و پتروشیمی با اشاره به مشارکت دانشگاه مطالعات نفت و انرژی هند به عنوان همکار اصلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در برگزاری این رویداد بین‌المللی خاطر نشان کرد: در برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی دو سالانه نفت، گاز و پتروشیمی دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر، صنعتی اصفهان، انجمن مهندسی شیمی ایران، مرکز تحقیقات فناوری غشای پیشرفته مالزی، موسسه فناوری نفت راجیو گاندی هند، شرکت بازرسی فنی شاخه زیتون لیان و شرکت سازند کاوان فروزان همکاری دارند.

رنجبر با بیان اینکه استان بوشهر همجوار با آبهای خلیج فارس دارای میدان‌های متعدد نفتی و گازی است اظهار داشت: این استان دارای تاسیسات گسترده بالادستی نفت، پالایشگاه‌های گاز، صنایع پتروشیمی‌ است که استان بوشهر را به عنوان پایتخت انرژی معرفی کرده است.

وی بیان کرد: این کنفرانس 2 روزه با هدف ارتقا و عرضه تجارب ویژه صنعتی، پژوهش‌ها و اختراعات علمی، توسعه فناوری، پیشرفت پایدار و تبادل دانش و فناوری برگزار می‌شود.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار