وزیر راه و شهرسازی خبر داد:
تابناک - وزیر راه و شهرسازی از تلاش برای تکمیل راه‌آهن بوشهر - شیراز خبر داد و گفت: تلاش داریم با تامین اعتبارات مورد نیاز، شبکه ریلی کشور در نوار ساحلی جنوب تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ 31 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک، محمد اسلامی شب گذشته به شهرستان عسلویه در نشست با مدیران استان بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر تلاش‌های خوبی برای تأمین مسکن مورد نیاز مردم صورت گرفته است که باید تلاش شود این واحدها با سرعت و کیفیت بیشتری تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی اضافه کرد: از سال‌ها پیش وزارت نفت پیگیر واگذاری فرودگاه‌ها به وزارت راه بود ولی وزارت راه و شهرسازی این موضوع را نپذیرفته بود که طی یک سال گذشته شرکت فرودگاه‌ها را متقاعد به پذیرش این کار کردیم.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در همین راستا نقل و انتقال فرودگاه‌ها از وزارت نفت به وزارت راه و شهرسازی انجام شد و امیدواریم شاهد ساماندهی بهتر و بیشتر این فرودگاه‌ها باشیم.

وی در مورد فرودگاه جدید بوشهر نیز بیان کرد: امیدواریم احداث و بهره‌برداری از این فرودگاه گام موثرتری برای پیشبرد برنامه‌های توسعه حمل و نقل استان بوشهر باشد.

اسلامی از افزایش اعتماد مردم به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی خبر داد و اضافه کرد: اعتمادی که مردم به پیش بینی‌های این سازمان دارند بیشتر شده و هیچ غافل‌گیری در گزارش‌های این سازمان در خصوص آب و هوا نداشته‌ایم.

وی پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز را یکی از پروژه‌های مهم کشور دانست و افزود: استفاده از فرصت بازار سرمایه و تأمین مالی پروژه زیرساختی از جمله پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز در دستور کار است که تکمیل آن می‌تواند اثرات مهمی داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: توسعه خط ریلی از اهمیت زیادی برخوردار است و برنامه و تلاش ما بر این است که با سرمایه گذاری مناسب شبکه ریلی کشور در نوار ساحلی جنوب به سرانجام برسد و مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه توسعه کشور با تلاش‌های بی‌وقفه امکان پذیر است، عملکرد اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر در سطح استان را شایسته تقدیر دانست.

اسلامی با اشاره به اقدامات فنی و عمرانی بنیاد مسکن استان بوشهر تصریح کرد: اقدامات شایسته و امیدآفرین بنیاد مسکن در سطح استان بوشهر شایسته تقدیر است.

وی در خصوص پروژه اقدام ملی مسکن در استان بوشهر نیز گفت: اقدامات بسیار خوبی از سوی اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان صورت پذیرفته، که باید سرعت بیشتری پیدا کند تا مراسم تحویل واحدهای مسکونی باکیفیت به مردم را هرچه زودتر بگیریم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار