مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:
تابناک - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: پنج کارگروه تخصصی ویژه فعالیت‌های قرآنی استان بوشهر تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ 03 January 2021

به گزارش تابناک، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری بعدازظهر یکشنبه در نشست با اساتید و فعالان جامعه قرآنی استان بوشهر اظهار داشت: بهبود، تقویت و ارتقا وضعیت فعالیت‌های قرآنی در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

وی بر ضرورت انسجام و یکپارچگی جامعه قرآنی با یکدیگر تاکید کرد و افزود: به همین منظور برگزاری نشست‌های تخصصی به صورت ماهانه با حضور اساتید و فعالان قرآنی استان به منظور ارائه طریق جهت پیشبرد هر چه بهتر برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی و رونق هر چه بیشتر جلسات آموزشی اساتید برتر استان مورد تاکید اداره کل است.

حجت‌الاسلام طاهری از تشکیل پنج کارگروه تخصصی در حوزه قرآنی اعم از قرائت، حفظ، تفسیر، تدبر در قرآن و سبک زندگی قرآنی خبر داد و خاطر نشان کرد: به زودی این کارگروه‌ها با اساتید رشته‌های مربوطه تشکیل خواهد شد و در این زمینه فعالیت‌های آموزشی و تبلیغی ترویجی خود را ارائه خواهند کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از وجود اساتید قوی قرآنی و وجود حافظان و قاریان فراوان در سطح استان، از ارائه سند چشم اندازی برای این کار سخن گفت و افزود: بنا به دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به تربیت حافظان قرآن کریم مراکز و مؤسسات قرآنی استان به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

در این نشست که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد، اساتید عبدالرضا قلی‌پور، عباس هاشمی، عبدالله محبوبی، رضا نجفی، حامد یوسفی، سیدحمید حسینی، سیداسدالله حسینی، محمد حفظ الله و نساوند حضور داشتند

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار